• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Wat Wil Je Worden

80 bekende Nederlanders vertellen over hun carriere
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

36,75

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Wat Wil Je Worden
Wat Wil Je Worden
Als nieuw
36,75
ISBN
9789080489110
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Tweesprong B.V.
Jaar van uitgifte
1999
Aantal pagina’s
400

Waar gaat het over?

Het boek 'Wat wil jij worden?' is een trendy beroepskeuzeboek waarin bekende Nederlanders vertellen over hun carrière. In het boek wordt per beroep of vakgebied een omschrijving gegeven, met daarbij een 'carrière- boom' die de belangrijkste opleidingen in Nederland voor het beschreven beroep weergeeft. Iedere beroepsomschrijving wordt gevolgd door een interview van drie tot vier pagina's waarin een bekende Nederlander op dat vakgebied vertelt over zijn of haar loopbaan. Het boek biedt een nog nooit eerder samengebrachte verzameling unieke en exclusieve interviews met de meest succesvolle Nederlanders van de afgelopen tien jaar. Een gedeelte van de opbrengst van het boek zal worden geschonken aan het funds 'Balans', dat, onder andere, onderzoek naar dyslexie stimuleert. 'Wat wil jij worden?' wordt uitgegeven door uitgeverij Tweesprong, die in 1998 is opgericht door twee studenten van de Erasmus Universiteit Rotterdam. Het ontstaan van Tweesprong vloeide voort uit het idee van een van de oprichters een beroepskeuzeboek te maken, dat naast inforrnatie ook entertainment zou bieden. Zij slaagden erin door vasthoudendheid en af en toe ook wat brutaliteit een groot aantal bekende Nederlanders en 'captains of industry' te overtuigen van deelname. Harald Swinkels, auteur en samensteller van 'Wat wil jij worden?', studeert bedrijfseconomie aan de Erasmus Universiteit Rotterdam. Pieter Schoen, commercieel directeur en samensteller van het boek, studeert bedrijfskunde aan dezelfde universiteit.
Lees verder

Recensies

0 recensies
nog 1 op voorraad
12,00
nog 1 op voorraad
12,00

Anderen bekeken ook

Joost van Kleef
Winnen!
6,05
Marianne Zwagerman
Verslaafd aan drukinkt
4,75
nvt, Metze, Marcel & Renders, Hans
De Ondernemersbiografie
9,30
sorry, niet op voorraad