• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Wat is onze naam waard

Creëer blijvend resultaat voor klanten, medewerkers, aandeelhouders en maatschappij
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
30% korting

4,75

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Wat is onze naam waard
Wat is onze naam waard
Beetje gebruikt
4,75
ISBN
9789052619750
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Uitgeverij
BIM Media BV
Jaar van uitgifte
2012
Aantal pagina’s
292

Waar gaat het over?

Aan welke organisatie zou jij je eigen naam wel willen verbinden? Welke organisaties waardeer je om wat ze zíjn, en om wat ze dóen? Welke organisaties die jij kent creëren waarde voor al hun stakeholders? Over dit soort organisaties gaat Wat is onze naam waard? En vooral: hoe je zo'n organisatie wordt.

Het eenzijdig sturen op aandeelhouderswaarde uit de afgelopen tientallen jaren heeft ons niet verder gebracht dan een wereldwijde economische crisis. Een nieuw perspectief is noodzakelijk. Onze huidige economie heeft organisaties nodig die niet alleen waarde creëren voor hun aandeelhouders, maar juist ook voor hun klanten, hun medewerkers én de maatschappij waarbinnen ze opereren. Dat is beter voor iedereen.

Kan dat dan? Ja! Dit boek laat zien hoe organisaties die zich richten op al hun stakeholders op lange termijn veel succesvoller zijn dan de beurshelden van vandaag. Wat is onze naam waard? laat de principes zien die ten grondslag liggen aan duurzame waardecreatie, namelijk de drie waardegolven:
* Leid de waarde;
* Manage de waarde;
* Market de waarde.

Hoe creëer je duurzame waarde? Hoe zorg je ervoor dat alle stakeholders enthousiast zijn over je organisatie? Dit boek geeft antwoord op al deze vragen aan de hand van vele voorbeelden, inspirerende cases (waaronder Rabobank, Starbucks, Aravind Eye Hospital en Zappos) en nieuw onderzoek. Bovendien krijg je als lezer indringende vragen voorgelegd ter zelfreflectie en tools aangereikt om zelf mee aan de slag te gaan.

Jeroen Geelhoed is partner bij &samhoud, een gewoon ongewoon adviesbureau. Salem Samhoud is oprichter van &samhoud, adviseur van raden van bestuur en tevens honorary professor aan de Management School van de University of Sheffield. Ingrid Smolders is managing partner en verantwoordelijk voor de People Equity-tak van &samhoud. Onder het motto 'Together we build a brighter future' brachten ze de ideeën uit dit boek bij anderen en bij zichzelf in de praktijk. Dit leidde tot de brandstore &samhoud places en tot verschillende prijzen, waaronder #1 Great Place to Work in Europa.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Anderen bekeken ook

20% korting
4,35
9,15
Henk van der Loo
Plezier En Prestatie
20% korting
4,75
Carla Vermaat
Zilte Zoenen
sorry, niet op voorraad
Gunston, Ray Bonds
Moderne jachtvliegtuigen
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
Birgit Deneer
Gevaarlijke Groepen
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad