• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Plezier En Prestatie

hét managementprincipe voor organisaties
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

4,75

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Plezier En Prestatie
Plezier En Prestatie
Beetje gebruikt
4,75
ISBN
9789052614557
Bindwijze
Overigen
Taal
Overig
Uitgeverij
Academic Service
Jaar van uitgifte
2003
Aantal pagina’s
172

Waar gaat het over?

Plezier & prestatie 1e druk is een boek van Hans R. van der Loo uitgegeven bij Academic Service. ISBN 9789052614557 Plezier in het werk leidt tot betere bedrijfsresultaten. Dat laten meerdere succesvolle bedrijven zien. Maar een eenzijdige focus op oppervlakkige fun is verwoestend voor tevreden klanten en goede resultaten. Dat hebben we na de internethype ook kunnen constateren. Plezier & prestatie laat managers zien hoe plezier in het werk en het behalen van resultaten elkaar kunnen versterken, ook in slechte tijden. Centraal staat een concept dat door de auteurs pleziermanagement wordt genoemd: het managen van werkplezier met het oog op tevreden klanten en betere bedrijfsresultaten. Het doel van dit boek is dan ook managers te overtuigen, inzicht te geven en te inspireren om handen en voeten te geven aan succesvolle mensgerichte organisaties, waarbij het gat tussen potentie en performance van de mensen in de organisatie gedicht wordt. 'Gebruikmakend van Nederlandse voorbeelden en cases maakt het boek duidelijk, dat het managen van dienstverlenende organisaties begint bij de meest essentiele P van de marketing mix: People. Aangezien geldt we are all in services is dit boek niet alleen een absolute must voor managers bij dienstverlenende organisaties, maar eigenlijk voor alle managers.' - Prof. dr. Martin Wetzels, TU Eindhoven 'Het resultaat - op het gebied van klanten, medewerkers en financien - wordt voor 20% bepaald door structuren en voor 80% door de cultuur. Pleziermanagement richt zich op deze cultuur. Dit management betekent hard werken. Pleziermanagement is vertrouwen geven aan je medewerkers. Motiveer en faciliteer de talenten en motivatie van je eigen mensen.' - Adri Dorresteijn, algemeen directeur, Rabobank Maashorst 'Inspirerend, helder en structurerend. Deze begrippen kenmerken de wijze waarop de auteurs de essentiele en functionele dimensies van betekenisgeving in organisaties theoretisch en praktisch een plaats geven.' - Prof. dr. Paul Verweel, Universiteit Utrecht
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Henk van der Loo
Plezier & prestatie
9,40

Recensies

0 recensies

Anderen bekeken ook

Jeroen Geelhoed
Kus de visie wakker
19,55
50% korting
Hans van der Loo
Musk mania
4,75
Jeroen Geelhoed, Salem Samhoud
Wat is onze naam waard
5,20
Patrick Davidson
Teaming
40,30
Hans van der Loo
Werkvuur
8,45
Henk van der Loo
Plezier & prestatie
9,40
sorry, niet op voorraad
Hans van der Loo
Vaart maken
sorry, niet op voorraad