• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Volg je instinct, niet de feiten

tedxAmsterdam-lezing 2012
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
50% korting
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789047006800
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Atlas Contact, Uitgeverij
Jaar van uitgifte
2013
Aantal pagina's
64

Waar gaat het over?

De ratio voert nog steeds de boventoonin ondernemingen. Bij de besluitvorming,bij het zoeken naar nieuwe producten,bij marketing: meten is weten. Met eengoed doortimmerd verhaal krijg je je planerdoor, met cijfers en spreadsheetsworden nieuwe producten ontwikkelden marketingacties uitgerold.Rory Sutherland noemt mensen die zodenken measurebators. Ze verliezen zichin cijfers en `harde data maar zien overhet hoofd dat mensen heel irrationeelzijn in wat ze kiezen. Dat de beste ideeënsoms gek klinken. Dat echte creativiteitniet te beredeneren valt.Er is een revolutie gaande, aldus Sutherland.Wie het cijferfetisjisme los kanlaten, heeft een voorsprong op zijn concurrenten.Met levendige en herkenbarevoorbeelden schetst hij de toekomst vanmarketing en ondernemerschap.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Anderen bekeken ook