• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Verstandig Denken Infantiel Handelen

10 +5 sleutels om succesvol in te spelen op de 'onvoorspelbare' klant
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

5,50

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Verstandig Denken Infantiel Handelen
Verstandig Denken Infantiel Handelen
Beetje gebruikt
5,50
ISBN
9789025414764
Bindwijze
Overigen
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Business Contact
Jaar van uitgifte
2002
Aantal pagina’s
157

Waar gaat het over?

Verstandig Denken, Infantiel Handelen 1e druk is een boek van Paul Postma uitgegeven bij Business Contact. ISBN 9789025414764 Waarom komen mensen thuis met een tas vol boodschappen als ze alleen boter nodig hebben? Waarom is iedereen voor een beter milieu, maar rijdt iedereen toch te hard? Waarom frauderen mensen die rijk z t zijn? Waarom wil iedereen dat zijn organisatie verandert, maar verandert men zelf nauwelijks? Het antwoord zit in ons brein. Met het nieuwe, rationele deel van ons brein bedenken we schitterende technologie n, producten en organisaties. Maar hoe we hiermee omgaan bepaalt ons oude, instinctieve brein. En dat doet wat het eeuwenlang heeft gedaan: het is lui, kortzichtig, agressief, hebberig, valt op een aantrekkelijk uiterlijk en blijft geobsedeerd door seks. Dit boek beschrijft de onthutsende confrontatie tussen ons oude en nieuwe brein. En past deze toe op het managen van organisaties en op het gedrag van klanten. 'Onbegrijpelijke' missers worden zo verrassend verklaard. Paul Postma geeft 15 sleutels om succesvol om te gaan met ons paradoxale brein. Sleutels die klanten voorspelbaarder maken dan ze zelf denken.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Anderen bekeken ook

33,10
7,95
Kevin Lane Keller
Marketingmanagement
12,20
17,04
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
Sytse Douma, Eric Dooms
Ondernemingsstrategie
sorry, niet op voorraad