• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Marketingmanagement, de essentie, 4e editie

de essentie
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
50% korting
niet meer nieuw verkrijgbaar

22,75 11,37

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Marketingmanagement, de essentie, 4e editie
Marketingmanagement, de essentie, 4e editie
Echt gebruikt
11,37
434201263
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789043018593
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Pearson Benelux
Jaar van uitgifte
2010
Aantal pagina's
568

Waar gaat het over?

Marketingmanagement, de essentie biedt een volledige introductie in modern marketingmanagement. De nieuwste concepten en onderzoeksresultaten komen aan bod. Zo wordt veel aandacht besteed aan holistische marketing en is de impact van technologische ontwikkelingen op hedendaagse marketing in deze vierde editie een belangrijk thema.

De aandacht voor de relatie tussen theorie en praktijk is een van de succesfactoren van dit boek. Ieder hoofdstuk opent met een praktijkvoorbeeld waarin wordt besproken hoe marketingmanagers de kernconcepten toepassen in hun eigen bedrijf. Zo krijgt de lezer een kijkje in de keuken bij onder andere TNT, IKEA en Colruyt. In deze editie zijn ook twee doorlopende cases opgenomen over Westmalle en Triodos Bank. Aan het eind van ieder hoofdstuk keren we terug bij een van deze bedrijven om de opgedane kennis te toetsen aan de praktijk.

Dit boek is zowel geschreven voor studenten in het hoger onderwijs als voor marketeers in de praktijk. De toevoeging van lokale cases en voorbeelden maken dit boek onmisbaar voor iedereen die in België en Nederland op het gebied van marketing actief is of wil worden.

De samenwerking tussen wetenschappers (Kotler, Keller, Robben en Geuens) en bedrijfsadviseurs van Berenschot (Ponfoort, Laar, Tamminga en Bruggink) heeft geleid tot een heldere en complete introductie in de essentie van marketingmanagement.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Anderen bekeken ook

53,20
Philip Kotler
Marketing
10,60
Alexander Osterwalder
Business model generatie
13,55
25% korting
4,27
Steven van Belleghem
Marketing
50% korting
6,25
Steven Van Belleghem
The offer you can't refuse
11,00