Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

VERMOGENSSTRUCTUUR & VERMOGENSMARKTVAN WINST NAAR WAARDE

van winst naar waarde
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Van 21 tot en met 29 juni 4=3 actie op alles.
4=3 actie

22,85

Hoe tweedehands wil je het hebben?
VERMOGENSSTRUCTUUR & VERMOGENSMARKTVAN WINST NAAR WAARDE
VERMOGENSSTRUCTUUR & VERMOGENSMARKTVAN WINST NAAR WAARDE
Echt gebruikt
22,85
381202148
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789026730924
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Wolters Kluwer Nederland B.V.
Jaar van uitgifte
1999
Aantal pagina's
383

Waar gaat het over?

De laatste jaren zien wij dat onder invloed van onder andere organisaties als McKinsey de nadruk verschuift van winstdenken naar kasstroomdenken. een van de voordelen van deze nieuwe visie is dat ook met risico's op structurele wijze rekening wordt gehouden. De combinatie van verwachte kasstroom en risico vertaalt zich in de waarde van de onderneming. De verschuiving van winstdenken naar kasstroomdenken heeft mede tot gevolg dat de vermogensmarkt voor organisaties steeds belangrijker wordt. Bestuurders dienen een goed contact met de vermogensmarkt (Investor Relations) te onderhouden. Dit betekent dat eisen worden gesteld aan het verstrekken van informatie van het bestuur aan de vermogensmarkt. Daarnaast zien wij dat naast het besturen en beheersen van organisaties ook het toezicht daarop steeds meer nadruk krijgt. Het geheel wordt aangeduid met corporate governance en speelt niet alleen bij ondernemingen maar bij alle organisaties (waaronder ook overheidsorganisaties in de publieke sector). In dit boek wordt de vermogensstructuur en de relatie met de vermogensmarkt bezien vanuit de kasstroombenadering. Volgens deze benadering worden vermogenstitels, en daarmee ook organisaties, gewaardeerd op basis van de contante waarde van toekomstige kasstromen. Het boek is bestemd voor diegenen die in de praktijk financieel-economische beslissingen nemen.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
40% korting
4=3 actie
13,65 8,19
Kaj Philippe Nils Morel, Kaj Morel
Identiteitsmarketing
4=3 actie
13,45
4=3 actie
5,55
4=3 actie
5,90
J. Hoekman, K. van der Geer
Buigen of Barsten
40% korting
4=3 actie
4,90 2,94
40% korting
4=3 actie
3,90 2,34
40% korting
4=3 actie
13,65 8,19
Kaj Philippe Nils Morel, Kaj Morel
Identiteitsmarketing
4=3 actie
13,45
4=3 actie
5,55
4=3 actie
5,90
J. Hoekman, K. van der Geer
Buigen of Barsten
40% korting
4=3 actie
4,90 2,94
40% korting
4=3 actie
3,90 2,34

Anderen bekeken ook

40% korting
4=3 actie
4,77