• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Verlichting in business

het pad naar persoonlijk geluk, zakelijk succes en maatschappelijke voorspoed
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789077881828
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Haystack, Uitgeverij
Jaar van uitgifte
2010
Aantal pagina's
254

Waar gaat het over?

Wakker geschud door de crisis zoeken ondernemingen naar een nieuw evenwicht tussen menselijke en economische waarden. In dit boek biedt de bekende marketingstrateeg Kees Klomp inspiratie met acht boeddhistische inzichten, die tegelijkertijd acht belangrijke commerciële trends vormen: Small * Klein is het nieuwe groot Spirit * De opkomst van de nieuwe spirituelen Sustainability * De roep om duurzaamheid Serve * De nieuwe betekeniseconomie Sincere * De revolutie van eerlijkheid en authenticiteit Soft * De kracht van kwetsbaarheid Slow * Langzaam is het nieuwe snel Safe * De winst van commercieel idealisme Kees Klomp en Cor Hospes, de schrijver van dit boek, wandelden met acht personen uit de wereld van management en marketing door het Drentse oerlandschap. Met prominente denkers als consultant Albert Boswijk, maatschappelijk ondernemer Michiel Pot en marketingfilosoof Goos Geursen effenen ze het pad naar persoonlijk geluk, zakelijk succes en maatschappelijke voorspoed. ¿De auteurs laten ondernemingen van binnenuit ontwaken. Door alle praktische tips en aanbevelingen kunnen bedrijven niet alleen versterkt uit de crisis komen, maar ook inspelen op maatschappelijke trends zoals duurzaamheid, dienstbaarheid, vriendelijkheid en authenticiteit. De auteurs zijn er in geslaagd mij als lezer te overtuigen: ik ben het met ze eens.¿ Willem Vermeend, hoogleraar economie en voormalig minister Marketing- en managementcoach Kees Klomp werkte als trendwatcher en strategy director bij de grootste reclamebureaus van ons land, en was oprichter van het eerste merkactivatie adviesbureau van Nederland. Sinds 2006 is Klomp eigenaar van Karmanomics, een bureau dat op Boeddhistische beginselen merken adviseert op het gebied van marketing en management. Auteur, journalist en copywriter Cor Hospes is gespecialiseerd in marketing. In 2007 verscheen zijn succesvolle boek ¿Guerrillamarketing, nieuwe sluiproutes naar het hart van je klant¿. Twee jaar later volgde ¿Alle 13 Goed! De beste online marketingtools¿. Hospes geeft als eigenaar van communicatiecollectief Tsjee lezingen en workshops en adviseert ondernemingen over guerrillamarketing.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
egbert Dommering
De 'Affaire Ruf'
Tweedehands Beetje gebruikt
10,25
Willem Schramade
Duurzaam kapitalisme
Tweedehands Echt gebruikt
12,75
Willem Schramade
Duurzaam kapitalisme
Tweedehands Als nieuw
15,25
egbert Dommering
De 'Affaire Ruf'
Tweedehands Beetje gebruikt
10,25
Willem Schramade
Duurzaam kapitalisme
Tweedehands Echt gebruikt
12,75
Willem Schramade
Duurzaam kapitalisme
Tweedehands Als nieuw
15,25

Anderen bekeken ook

25% korting
6,75
Xavier van Leeuwe
Mensenwerk
Geef me een seintje