• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Verkopen, onderhandelen en accountmanagement

Theorie en Praktijk van creatief en professioneel zaken doen
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

32,50

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Verkopen, onderhandelen en accountmanagement
Verkopen, onderhandelen en accountmanagement
Als nieuw
32,50
ISBN
9789464350241
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Brave New Books
Jaar van uitgifte
2021
Aantal pagina’s
412

Waar gaat het over?

Omdat de marktomstandigheden, de manier van samenwerken in de keten en de technologie supersnel veranderen, is het steeds moeilijker om ons duurzaam te onderscheiden met producten en processen. Professionele en innovatieve medewerkers, maken het echte verschil.Het werk van verkopers wordt steeds complexer, maar ook interessanter. Om op veranderingen adequaat te kunnen reageren en anticiperen, wordt onze kennis, inzicht en creativiteit steeds belangrijker. Het helpt niet om naar excuses te zoeken waarom iets niet lukt. Het is effectiever om doelbewust te zijn, prioriteiten te stellen, creatieve initiatieven te ontplooien en om samenwerking te zoeken. We winnen niet door concurrenten te verslaan. We winnen door klanten aan ons te binden. Dit boek ondersteunt verkopers, onderhandelaars, business- en accountmanagers hierbij.
Lees verder

Recensies

0 recensies