Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Van hoofdkantoor naar hartzaak

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Van 22 februari tot en met 9 maart 4=3 actie
4=3 actie
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789462157484
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
B+B Vakmedianet BV
Jaar van uitgifte
2022
Aantal pagina’s
176

Waar gaat het over?

Dit boek gaat in op wat waarden zijn (sociaal, organisatorisch,economisch) en hoe ze werken, in het algemeen en specifi ek voorje organisatie. Hoe vertalen waarden zich naar mensen (normen,deugden, ethiek) en wat breng je als organisatie naar buiten? Hoeen waar begin je met de in- en uitvoer van waarden? Hoe zijn diezichtbaar, waar en wanneer?Ook vind je in dit boek een toetsting hoe je organisatie omgaatmet complexiteit. Denk daarbij aan je ambitie om een brederemaatschappelijke positie in te nemen in plaats van een puureconomische binnen een snel veranderende maatschappelijkecontext. En ook hoe je meer een hartszaakhouding kuntontplooien door omgevingsbewuster te werken. Je bedrijfs-omgeving is een veeleisende raadgever, of dat nu je zakenpartnerszijn, je lokale omgeving, je afzetmarkten of de maatschappij. Dan kun je maar beter zicht hebben op je eigen houding om te wetenwat jouw positie daarbinnen is, en hoe je dat kunt laten zien.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
4=3 actie
nog 1 op voorraad
27,00
40% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
19,95
4=3 actie
17,00
40% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
9,10
4=3 actie
nog 1 op voorraad
25,20
40% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
13,04
slide 1 of 6