Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Twee weten meer dan een

Waarom het beter is groepsbeslissingen te nemen
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • De verzending naar België duurt tijdelijk iets langer.

23,20

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Twee weten meer dan een
Twee weten meer dan een
Beetje gebruikt
23,20
390502269
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789025427429
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Atlas Contact, Uitgeverij
Jaar van uitgifte
2006
Aantal pagina’s
287

Waar gaat het over?

'Niemand is ooit failliet gegaan omdat hij de intelligentie van het grote publiek heeft onderschat.' - H.L. Mencken
H.L Mencken had ongelijk. Het klinkt simpel, maar het is revolutionair: een grote groep mensen is slimmer dan de slimste individuen uit die groep. Dat is schrikken: wie het best denkbare voetbalelftal wil opstellen, kan dat beter overlaten aan 40.000 mensen in een voetbal-stadion dan aan de trainer. Een enqu onder de medewerkers van een grote multinational levert beter beleid op dan de briljante inval van de president-directeur.
In dit fascinerende boek laat James Surowiecki zien hoe dit werkt, en vooral: wat je eraan hebt.
Wie iets wil betekenen in de wereld van cultuur, psychologie, economie, politiek, sport, heeft met Twee weten meer dan een even verrassend als amusant boek in handen, dat antwoord geeft op de meest uiteenlopende vragen: Waarom sta je altijd in de langste rij? Hoe kun je geld winnen in een tv-quiz? Als je met iemand op een bepaalde dag afspreekt, zomaar ergens in New York, hoe zorg je dan dat je elkaar tegenkomt?
Wie Twee weten meer dan heeft gelezen, kijkt niet meer op dezelfde manier naar de wereld.
Twee weten meer dan is verbluffend. Het is een van die boeken die je wereldbeeld veranderen: een avonturenroman, een manifest en een briljant boek over economie, maatschappij en het alledaagse leven.' - Malcolm Gladwell
James Surowiecki is medewerker van The New Yorker. Ook schrijft hij voor New York Times, Wall Street Journal, Artforum, Wired en Slate.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
70% korting
nog 1 op voorraad
24,80
nog 1 op voorraad
39,65
nog 1 op voorraad
21,45
nog 1 op voorraad
32,65
Tweedehands Echt gebruikt
16,60
Tweedehands Beetje gebruikt
37,75
70% korting
nog 1 op voorraad
24,80
nog 1 op voorraad
39,65
nog 1 op voorraad
21,45
nog 1 op voorraad
32,65
Tweedehands Echt gebruikt
16,60
Tweedehands Beetje gebruikt
37,75

Anderen bekeken ook

Nassim Nicholas Taleb
De zwarte zwaan / Incerto
9,00
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
Peter C. Whybrow
American Mania
sorry, niet op voorraad
Geert van Istendael
Het Belgisch labyrint
sorry, niet op voorraad