• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

The Retail Value Chain

How to Gain Competitive Advantage through Efficient Consumer Response (ECR) Strategies
Maak tweedehands je eerste keus
3+1 actie

13,95

Hoe tweedehands wil je het hebben?
The Retail Value Chain
The Retail Value Chain
Beetje gebruikt
13,95
342201919
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9780749454562
Bindwijze
Hardcover
Taal
Engels
Uitgeverij
Kogan Page Ltd
Jaar van uitgifte
2008
Aantal pagina's
384

Waar gaat het over?

Gain critical insight into why retail operates the way it does and implement efficient consumer response strategies. The Retail Value Chain analyses the changes in the retail industry such as internationalization and consolidation and looks at the strategic options open to companies. It covers retail structures, efficient consumer response, partnerships in retail value chains, demand management, store operations, IT trends, loyalty programmes, shopper information sharing and more. In addition to providing useful insights into why retail operates the way it does, The Retail Value Chain describes the key concepts of Efficient Consumer Response (ECR) and provides several illustrative cases to demonstrate the results. As such, it is essential reading for both retail practitioners and students of retail and channel marketing.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Patrick Mcdermott
Workflow Modeling
3+1 actie
42,75
3+1 actie
22,55
3+1 actie
6,40
Bitcoin Collective
Het Kleine Bitcoinboekje
3+1 actie
10,25
Patrick Mcdermott
Workflow Modeling
3+1 actie
42,75
3+1 actie
22,55
3+1 actie
6,40
Bitcoin Collective
Het Kleine Bitcoinboekje
3+1 actie
10,25