• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

The Economist

Business Strategy: A Guide to Effective Decision-making
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

10,40

Hoe tweedehands wil je het hebben?
The Economist
The Economist
Als nieuw
10,40
10000261019
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9781861974594
Bindwijze
Hardcover
Taal
Engels
Uitgeverij
Perseus Books Group
Jaar van uitgifte
2003
Aantal pagina's
256

Waar gaat het over?

Tools, tactics and techniques for making effective strategic decisions in business today. Powerful new forces are reshaping the business world. Traditional boundaries between industries, disciplines and countries are blurring, and the role of the manager in making effective strategic decisions and building competitive advantage is increasingly complex and demanding. This book shows the busy manager how to create and sustain a dynamic, profitable business. It provides decision-making techniques to support effective entrepreneurial decisions. It evaluates the tools, tactics and techniques for making profit-boosting decisions. It outlines solutions to executive problems and to keeping up with the pace of change. Moreover, it contains insights into effective strategic decisions - what worked and why; what failed and why.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Tweedehands Als nieuw
36,90
Tweedehands Beetje gebruikt
42,70
Tweedehands Als nieuw
10,40
Tweedehands Beetje gebruikt
18,90
Tweedehands Als nieuw
36,90
Tweedehands Beetje gebruikt
42,70
Tweedehands Als nieuw
10,40
Tweedehands Beetje gebruikt
18,90