• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

The art of AI

Een praktische introductie in machine learning voor mediamakers
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789463562669
Bindwijze
Paperback
Taal
Overig
Uitgeverij
Duuren Media, Van
Jaar van uitgifte
2022
Aantal pagina’s
384

Waar gaat het over?

Er wordt op dit moment veel gesproken over Artificiële Intelligentie (AI). Dat is ook niet zo gek, want de mogelijkheden met AI en machine learning zijn eindeloos, ook voor creatief werk. Je kunt videobeelden zoeken en monteren alsof je een tekst wijzigt in Word, illustraties genereren, alternatieve krantenkoppen bedenken of automatisch transcripties maken van tientallen geluidsopnames tegelijk. AI biedt een wereld aan mogelijkheden, maar je moet er soms ook voor uitkijken. The Art of AI is dé praktische en toegankelijke introductie in machine learning en kunstmatige intelligentie. Het legt je alles uit over AI, zonder dat je daar programmeerkennis voor nodig hebt. Je leert wat je er allemaal mee kunt, maar ook wat de valkuilen zijn. Het boek biedt een overzicht en uitleg van meer dan zeventig applicaties die je assisteren bij de verschillende fasen van creatieve producties. Het bevat twaalf interviews met AI-pioniers uit de creatieve industrie, waaronder Nadia Piet (Head of Creative Technology bij DEPT) en industrieel ontwerper Dasha Simons (AI & AI ethics, IBM). "Je kunt met machine learning boven je onderwerp gaan hangen, voorbij de anekdote"<. - Coen van de Ven, journalist voor De Groene Amsterdammer "Creativiteit is niet iets wat hoeft te worden opgelost." - Vincent Koops, RTL Nederland
Lees verder

Recensies

0 recensies