• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Tendens Toerisme en Recreatie - Frontoffice reisbranche Werkboek

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789037228380
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Edu'Actief
Jaar van uitgifte
2015

Waar gaat het over?

Tendens Toerisme en Recreatie draagt bij aan de ontwikkeling tot gastvrije en klantgerichte dienstverleners. Als dienstverlener gaat de student aan de slag in bedrijven die gericht zijn op toerisme, recreatie en vrije tijd. Door de samenwerking met de professionele praktijk wordt een realistisch beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving. Met actuele en uitdagende opdrachten worden de juiste kennis, vaardigheden en gedrag geleerd. In dit werkboek is de kerntaak Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten uitgewerkt voor de reisbranche. De frontofficemedewerker in de reisbranche is werkzaam in bedrijven die gericht zijn op het verkopen van vakantiereizen, zakenreizen en touroperating. Dat kan zowel op een reisbureau of contactcenter als via het internet zijn. Er wordt ingegaan op hoe je klanten informeert en adviseert en hoe je deze klanten de juiste producten en diensten verkoopt. Daarnaast gaat het over op welke manier je klanten te woord staat en hoe je contact onderhoud, zowel online als offline.
Lees verder

Recensies

0 recensies
nog 1 op voorraad
24,15
Michel Philippens
Impact natuurkunde 3 havo
nog 1 op voorraad
4,75
Bertha Verschueren
Methode A
nog 1 op voorraad
21,50
nog 1 op voorraad
5,95
nog 1 op voorraad
24,15
Michel Philippens
Impact natuurkunde 3 havo
nog 1 op voorraad
4,75
Bertha Verschueren
Methode A
nog 1 op voorraad
21,50
nog 1 op voorraad
5,95