• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Succesvol in klantgericht werken / Management in een week

Maak tweedehands je eerste keus
25% korting
3+1 actie

6,55 4,91

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Succesvol in klantgericht werken / Management in een week
Succesvol in klantgericht werken / Management in een week
Echt gebruikt
4,91
1060600269
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789024371136
Bindwijze
Overigen , Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Deltas/Chantecler
Jaar van uitgifte
1999
Aantal pagina's
96

Waar gaat het over?

Het topmanagement van bedrijven heeft vaak verkondigd, vooral aan hun klanten en staf, dat klantgericht werken hun eerste aandachtspunt is. Steeds meer bedrijven zien tegenwoordig in dat positieve stappen gezet moeten worden om ervoor te zorgen dat deze woorden geen holle frasen blijven. De acties en houdingen van het management moeten er dan ook op gericht zijn klantenzorg als hoogste prioriteit te beschouwen. Succesvol in klantgericht werken wil aantonen hoe een bedrijf zijn volledige personeel kan betrekken bij het gebruiken van klantenondersteuning om te concurreren. Tot de behandelde onderwerpen behoren: de betekenis van klantenzorg; het belang van communicatie; klachten als een positief instrument; normen instellen en controleren; het klantenzorgprogramma.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
50% korting
3+1 actie
10,25 5,12
Patrick Mcdermott
Workflow Modeling
3+1 actie
42,75
3+1 actie
22,55
3+1 actie
6,40
50% korting
3+1 actie
10,25 5,12
Patrick Mcdermott
Workflow Modeling
3+1 actie
42,75
3+1 actie
22,55
3+1 actie
6,40