• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

STRATEGISCH MERKMANAGEMENT

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Alleen nog tweedehands verkrijgbaar

11,20

Hoe tweedehands wil je het hebben?
STRATEGISCH MERKMANAGEMENT
STRATEGISCH MERKMANAGEMENT
Beetje gebruikt
11,20
10000424520
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789052611716
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
BIM Media BV
Jaar van uitgifte
1996
Aantal pagina's
378

Waar gaat het over?

Merken vormen het voornaamste kapitaal van veel bedrijven. De werkelijke waarde van een onderneming of produkt ligt niet in het bedrijf of produkt zelf, maar in de beleving van potentiële klanten. Terwijl merken verstandig beheer verdienen, staat merkmanagement nog in de schaduw van produktmanagement. STRATEGISCH MERKMANAGEMENT behandelt alle aspecten van het merk: de eigen methoden, strategieën en principes van merkmanagement. Wat zegt een merk? Wat is een merk waard? Hoe beheer je een of meerdere merken? Hoe creëer je een merk, lanceer je een merk? Hoe maak je een merk duurzaam? Hoe werkt merk-extensie en wanneer werkt dat niet? Hoe manage je een mondiaal merk? Wat is een merk waard? Deze Nederlandse editie is gebaseerd op de tweede editie van LES MARQUES - CAPITAL DE L'ENTREPRISE.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Tweedehands Als nieuw
13,65
Tweedehands Beetje gebruikt
9,80
50% korting
10,25 5,12
Tweedehands Beetje gebruikt
62,80
Tweedehands Als nieuw
22,90
Tweedehands Als nieuw
13,65
Tweedehands Beetje gebruikt
9,80
50% korting
10,25 5,12
Tweedehands Beetje gebruikt
62,80
Tweedehands Als nieuw
22,90