• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Strategisch Merkenmanagement,

merkmeerwaarde opbouwen, beheren en meten
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789043017299
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Pearson Benelux B.V.
Jaar van uitgifte
2010
Aantal pagina's
423

Waar gaat het over?

Strategisch merkenmanagement gaat over merken, waarom merken belangrijk zijn, wat ze betekenen voor consumenten en professionals en wat organisaties moeten doen om ze op de goede manier te beheren. Het boek bestrijkt het complete vakgebied en maakt door de vele cases en voorbeelden de alledaagse praktijk van branding inzichtelijk. Onderwerpen die onder meer aan bod komen zijn: • de merkpositionering en de identifi catie van merkwaarden • het creëren van klantgerichte merkmeerwaarde • de rol van het merk in relatie tot design, marketing- en communicatieprogramma’s • het beheren en meten van merkmeerwaarde • de merkarchitectuur van corporate brands, family brands en individual brands • nieuwe trends in branding, zoals internationalisering versus lokalisering Strategisch merkenmanagement is geschreven voor studenten in het hoger economisch onderwijs en voor professionals in design en merkenmanagement. Op de website www.pearsoneducation.nl/keller is extra materiaal beschikbaar. Kevin Lane Keller is hoogleraar marketing aan Dartmouth College in New Hampshire. Hij heeft veel onderzoek gedaan en gepubliceerd over merkenmanagement. De Nederlandse bewerking van dit boek is gedaan door Ruud Heijenga en Erik Schoppen.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Tweedehands Als nieuw
18,20
Joris Leeman
Export planning
Tweedehands Beetje gebruikt
11,04
Tweedehands Als nieuw
27,55
Ruud Boer
Brand design
Tweedehands Als nieuw
11,90
Edwin ten Dam
Verkopen / Skills
Tweedehands Beetje gebruikt
36,30
Tweedehands Als nieuw
29,45
Tweedehands Als nieuw
18,20
Joris Leeman
Export planning
Tweedehands Beetje gebruikt
11,04
Tweedehands Als nieuw
27,55
Ruud Boer
Brand design
Tweedehands Als nieuw
11,90
Edwin ten Dam
Verkopen / Skills
Tweedehands Beetje gebruikt
36,30
Tweedehands Als nieuw
29,45