• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Strategie en organisatie van publieke organisaties

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • De Stapelweken zijn begonnen! (van 11 t/m 24 augustus)
Alleen nog tweedehands verkrijgbaar
Stapelweken

29,55

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Strategie en organisatie van publieke organisaties
Strategie en organisatie van publieke organisaties
Beetje gebruikt
29,55
10000175236
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789020961133
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Lannoo N.V., Uitgeverij
Jaar van uitgifte
2005
Aantal pagina's
312

Waar gaat het over?

Het boek biedt aan managers van publieke organisaties de bouwstenen die zij nodig hebben om een slagvaardig strategisch en organisatorisch beleid uit te bouwen. Het ondersteunt daarmee de ingrijpende veranderingsprocessen die zich momenteel aan het voltrekken zijn binnen publieke organisaties en dit op alle bestuursniveaus.
Het begrip publieke organisatie moet daarbij in zeer ruime zin worden begrepen: de echte overheid,
maar evenzeer al die organisaties die vooral bedoeld zijn om maatschappelijke waarde tot stand te brengen en die niet in de eerste plaats op hun financiële winstgevendheid worden afgerekend.
Om een praktisch bruikbare, maar theoretisch verantwoorde benadering van strategie en organisatie uit te werken, vertrekt het boek expliciet van de eigenheid van publieke organisaties. Begrippen, theorieën,
modellen die worden voorgesteld, worden niet in de eerste plaats afgeleid uit theorieën en modellen die voor ondernemingen werden ontworpen, maar worden afgeleid uit en gekaderd in de typische kenmerken die voor publieke organisaties gelden.
Het boek biedt niet alleen een aantal theoretische uitgangspunten, maar bevat ook een aantal werkbladen en checklists waarmee de managers van publieke organisaties concreet aan de slag kunnen bij het vormgeven van het strategisch en organisatorisch beleid.
Het boek is geschreven voor managers van publieke organisaties, voor studenten die zich erop voorbereiden en voor wie publieke organisaties wil adviseren over hun strategisch en organisatorisch beleid.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Management

Gijs van Wulfen
Innoveer jezelf
Stapelweken
11,90
Lucille van der Hagen
BiSL Next
Stapelweken
16,35
Tim de Bondt, Erik Eikelboom
Financieel Memo 2020
25% korting
Stapelweken
39,75 29,81
Stapelweken
4,95
Rianca Evers-den Ouden
Samensturing
Stapelweken
27,55
Stapelweken
62,90
Gijs van Wulfen
Innoveer jezelf
Stapelweken
11,90
Lucille van der Hagen
BiSL Next
Stapelweken
16,35
Tim de Bondt, Erik Eikelboom
Financieel Memo 2020
25% korting
Stapelweken
39,75 29,81
Stapelweken
4,95
Rianca Evers-den Ouden
Samensturing
Stapelweken
27,55
Stapelweken
62,90

Anderen bekeken ook

Stapelweken
11,00
Stapelweken
16,45
Simonne Vermeylen
Praktijkboek Strategie
Stapelweken
21,20
Jack J.R. van Minden
Alles over assessment centers
Stapelweken
10,70
Stapelweken
24,95
Sandra Groeneveld
Publiek management
Stapelweken
33,55
Adriaan Polderman
Neuromarketing
Geef me een seintje
Daniel Siegel
Mindsight
Geef me een seintje