Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

StoryBrand

Hoe een heldere boodschap je bedrijf laat groeien
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Van 21 tot en met 29 juni 4=3 actie op alles.
4=3 actie

22,25

Hoe tweedehands wil je het hebben?
StoryBrand
StoryBrand
Beetje gebruikt
22,25
1130500419
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789089655868
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Duuren Media, Van
Jaar van uitgifte
2021
Aantal pagina's
192

Waar gaat het over?

Veel bedrijven spenderen hun marketingbudget aan allerlei soorten designs, campagnes en tactieken. Pure geldverspilling – want het gaat totaal voorbij aan het belang van de klant. Die zit niet te wachten op social media berichten of een billboard langs de snelweg.

Klanten willen weten waarom jouw product of dienst voor hen van toegevoegde waarde is. Welk probleem het voor hen oplost en waarom het hun leven zal verbeteren. Hoe je dat voor elkaar krijgt? Door jouw organisatie op de juiste manier te positioneren in het verhaal van de klant. Stel jezelf daarbij de volgende vragen: waar is de klant naar op zoek? Wat wil hij bereiken? En hoe kan jouw product of dienst daarbij helpen?

Het ontwikkelen van een heldere boodschap is hierbij essentieel. De manier waarop je schrijft en spreekt over een product of dienst is voor klanten namelijk van doorslaggevend belang om over te gaan tot de aankoop ervan. Dat inzicht vormt de basis van de StoryBrand-formule.

De StoryBrand-formule is volledig gebaseerd op hoe het brein reageert op verhalen. Door gebruik te maken van zeven universele verhaalprincipes creëert StoryBrand voor elk bedrijf effectieve boodschappen die ingezet kunnen worden op websites, presentaties en social mediakanalen.

Creëer een unieke meerwaarde voor je klanten. Voorkom geldverspilling en zet in op het verhaal van je klant. Het is het waard.

Trefwoorden: handleiding

Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Management

4=3 actie
4,95
F. Krautwurst
Afgedwongen toeval
4=3 actie
5,45
4=3 actie
9,60
Tim de Bondt, Erik Eikelboom
Financieel Memo 2020
40% korting
4=3 actie
39,75 23,85
4=3 actie
4,95
F. Krautwurst
Afgedwongen toeval
4=3 actie
5,45
4=3 actie
9,60
Tim de Bondt, Erik Eikelboom
Financieel Memo 2020
40% korting
4=3 actie
39,75 23,85