Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Stop met communiceren! / Communicatiereeks / 3

Waarom communicatie meestal mislukt en hoe je daar verandering in brengt
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

23,35

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Stop met communiceren! / Communicatiereeks / 3
Stop met communiceren! / Communicatiereeks / 3
Als nieuw
23,35
691400515
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789491560590
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Adfo Groep
Jaar van uitgifte
2014
Aantal pagina’s
128

Waar gaat het over?

Hoe komt het dat argumenten meestal niets helpen om iemand vangedachten te laten veranderen? Hoe valt te verklaren dat de volgendezin de omzet van een telecommercial verveelvoudigde: "Als de lijnenbezet zijn, probeer het dan over tien minuten nog eens."? En waaromwas het onhandig toen de burgemeester van Haren tegen jongerenvertelde dat er 'geen feest' was?Communicatie verloopt vaak grillig en onvoorspelbaar. De laatste jarenzijn heel wat nieuwe inzichten uit de neurowetenschappen en psychologiebeschikbaar gekomen die helpen om te begrijpen waarom sommigeboodschappen werken en andere totaal niet.Dit boek geeft je eenvoudige toegang tot deze inzichten. Je maaktkennis met vier karikaturale menstypen: Oblomovs, Wij-mensen,Veranderhaters en Verhalenvertellers. Je leert drie makkelijk teonthouden psychologische basisregels die onmisbaar zijn voor iedereendie communiceert met klanten, medewerkers en doelgroepen (of metzichzelf). En je doorloopt een stappenplan om machtige triggers teontwerpen.Stop met communiceren! is een praktisch handboek voor iedereen diewel eens iets van anderen gedaan wil krijgen. Dat kan van alles zijn: jeadviezen opvolgen, iets van je kopen, iets juist niet meer kopen, gelddoneren, regels naleven, een enquête invullen, een tentoonstellingbezoeken.Lees dit boek als je:* geïnteresseerd bent in hoe mensen zich gedragen.* de effectiviteit van je communicatie wilt vergroten.* communicatieprofessional, manager adviseur, student of wat andersbent.* je afvraagt wat de zwerftochten van Odysseus, Project X Haren enbrieven over belastingen met elkaar te maken hebben.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Tweedehands Beetje gebruikt
38,30
Tweedehands Echt gebruikt
36,35
nog 1 op voorraad
4,75
Jeanne Bakker
Omgaan met Draken
Tweedehands Beetje gebruikt
30,45
Jeanne Bakker
Omgaan met Draken
Tweedehands Als nieuw
29,50
Tweedehands Beetje gebruikt
38,30
Tweedehands Echt gebruikt
36,35
nog 1 op voorraad
4,75
Jeanne Bakker
Omgaan met Draken
Tweedehands Beetje gebruikt
30,45
Jeanne Bakker
Omgaan met Draken
Tweedehands Als nieuw
29,50

Anderen bekeken ook

9,40
Miranda M. Mulder
Communicatieverhaal halen
70% korting
6,35
6,50
Belinda Belinda Gaag
Publieke communicatie
13,90
sorry, niet op voorraad
M. Dankers-van der Spek, M. Dankers-van der Spek
Moderne Bedrijfscommunicatie
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad