Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Sportmarketingcommunicatie

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Van 22 februari tot en met 9 maart 4=3 actie
4=3 actie
nog 1 op voorraad

31,35

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Sportmarketingcommunicatie
Sportmarketingcommunicatie
Echt gebruikt
31,35
1073800275
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789054724063
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Arko Sports Media BV
Jaar van uitgifte
2018
Aantal pagina’s
333

Waar gaat het over?

De wereld van sport, marketing en communicatie verandert volop. Zo is de transformatie van zowel sportsponsoring als sponsorwerving nauwelijks bij te benen. En waar kunnen we crowdfunding of ambush marketing situeren in het marketinglandschap? Waarom moet een eigentijdse sportsponsor tegelijk inzetten op zowel conversatie-, belevenis- als terugverdiensponsoring? Niet alleen het (ver)kopen van sportsponsoring, maar ook (en vooral) de conversatie eromheen is een vakgebied op zich geworden. Een gedreven sponsormanager dient dan ook niet alleen onderlegd te zijn in het kopen van sportsponsoring, maar evenzeer in de integratie ervan in conversatie- en belevenismarketing. Tot slot mag een onderzoek naar de terugverdien- en andere effecten, én naar de timing van stopzetting van sportsponsoring, niet ontbreken in zijn of haar takenpakket.Sportmarketingcommunicatie biedt een volledig inzicht in de toegenomen complexiteit en verschillende invalshoeken van het domein van het (ver)kopen en activeren van sportsponsoring. De theorie wordt daarbij voortdurend getoetst aan de Nederlandse en Belgische dagelijkse sportpraktijk, en wel in de vorm van een hoeveelheid unieke sportcases. Waarom ‘redbulliseert’ topsport? Hoe moet een lokale volleybalclub zich optimaal verkopen tegenover bestaande en kandidaatsponsors? Waarom veranderde sponsor Rabobank zijn strategie na het bruuske afscheid als wielersponsor? Wat zijn de tien geboden van de nieuwe sponsorcultuur? Al deze kwesties en meer komen aan bod in de geactualiseerde herdruk van Sportmarketingcommunicatie.Prof. Wim Lagae volgt de woelige sportbusiness op de voet. Hij is als sportmarketeer verbonden aan de Faculteit Economie en Bedrijfswetenschappen van de KU Leuven Campus Antwerpen. Hij doceert ‘Marketing en communicatie in de sport’ aan de Faculteit Bewegings- en Revalidatiewetenschappen van de KU Leuven en is gastdocent sportmarketing aan de Faculteit Geneeskunde en Gezondheidsweten- schappen van de UGent.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
4=3 actie
nog 1 op voorraad
35,55
Kees Aardenburg, Nanette Wagenaar
Bootcamper Lifestyle
40% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
14,45
Ronald Klomp
Hardlopen
4=3 actie
nog 1 op voorraad
130,30
4=3 actie
nog 1 op voorraad
20,90
70% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
10,50
R.J. Maughan
Sportvoeding
4=3 actie
nog 1 op voorraad
11,40
4=3 actie
nog 1 op voorraad
35,55
Kees Aardenburg, Nanette Wagenaar
Bootcamper Lifestyle
40% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
14,45
Ronald Klomp
Hardlopen
4=3 actie
nog 1 op voorraad
130,30
4=3 actie
nog 1 op voorraad
20,90
70% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
10,50
R.J. Maughan
Sportvoeding
4=3 actie
nog 1 op voorraad
11,40

Anderen bekeken ook

4=3 actie
6,50