• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Sponsoring als communicatie-instrument / Communicatie memo / 15

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

5,00

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Sponsoring als communicatie-instrument / Communicatie memo / 15
Sponsoring als communicatie-instrument / Communicatie memo / 15
Beetje gebruikt
5,00
373802174
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789026731006
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Adformatie Groep
Jaar van uitgifte
1999
Aantal pagina's
96

Waar gaat het over?

Sponsoring als communicatie-instrument Uit het grote aanbod van producten en
diensten maken we dagelijks onze keuze. Maar wat geeft nu de doorslag?
Naast de traditionele middelen zoals het product (prijs, kwaliteit en eigenschappen) en de service kan een grote rol
zijn weggelegd voor uitstraling. Uitstraling van het bedrijf of het merk wordt gecreëerd door communicatie.
Sponsoring is voor ondernemingen het communicatie-instrument bij uitstek om zich te onderscheiden van de
concurrentie en om de eigen identiteit uit te drukken. Want sponsoring is communicatie door associatie en dus veel
meer dan alleen een naam verbinden aan een project!
Sponsoring als communicatie-instrument: een boek voor kleine en grote bedrijven en voor sponsorzoekers en
gesponsorden.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Tweedehands Als nieuw
13,65
Tweedehands Beetje gebruikt
42,75
Tweedehands Beetje gebruikt
25,50
Tweedehands Als nieuw
13,65
Tweedehands Beetje gebruikt
42,75
Tweedehands Beetje gebruikt
25,50