Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Social media voor interne communicatie

Twitteren op je werk
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

4,75

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Social media voor interne communicatie
Social media voor interne communicatie
Beetje gebruikt
4,75
403402347
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789013093049
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Wolters Kluwer Nederland B.V.
Jaar van uitgifte
2015
Aantal pagina's
234

Waar gaat het over?

In 'Twitteren op je werk; Social media voor interne communicatie' komen allerlei social media aan de orde die mogelijkheden bieden voor kennis uitwisseling en communicatie binnen organisaties, zoals social network als Hyves en Facebook en de kennisplatforms zoals Wiki's. Hierbij komen verschillende voorbeelden voorbij, van Madonna tot Maxime Verhagen, van Google tot Achmea.

De lezer van dit boek krijgt ook zicht op de mogelijkheden die social media bieden voor een nieuwe stijl van communiceren: transparant, simpel, snel, participatief, direct, altijd bereikbaar zijn, niet hiërarchisch en overal.

De social media passen bij de medewerker 2.0 en bij het zogenaamde "nieuwe werken". Ook de veranderende rol van de afdeling communicatie wordt behandeld, van controleur in luisteraar. Zal het persoonlijke vormen van communicatie vervangen? Nooit! Maar communicatiemensen zullen deze vormen moeten kennen. En na het lezen van dit boek ken je ze.

Als je al een tijdje van plan was je te verdiepen in de 2.0 Media, lees dan dit boek. In een paar uur ben je weer helemaal bij. Het is niet geschreven voor ICT-deskundigen maar voor communicatiemensen, managers en mensen die op de hoogte willen blijven van nieuwe ontwikkelingen in hun organisatie.

"Twitteren op je werk" is een goede aanvulling op Huib Koeleman's standaardwerk "Interne communicatie als managementinstrument". En als je daarna de smaak te pakken hebt, is er recente informatie beschikbaar op de bijbehorende websites:

www.twitterenopjewerk.nl
www.twitterenopjewerk.be

In deze gewijzigde herdruk is het boek geactualiseerd en aangevuld met een stappenplan voor het invoeren van social media, de zin en onzin van netiquette, een handige handleiding voor beginnende twitteraars en praktijkcases van Philips, Unilever, het Kadaster en de gemeente Amsterdam.



Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
M. van den Boomen
Schrijfwerk
25% korting
6,30 4,72
Arjen P. van Leeuwen
Participatieverhaal halen
Tweedehands Als nieuw
17,40
Tweedehands Als nieuw
16,00
Tweedehands Als nieuw
41,00
Miranda M. Mulder
Communicatieverhaal halen
50% korting
6,35 3,17
Miranda M. Mulder
Communicatieverhaal halen
50% korting
6,80 3,40
M. van den Boomen
Schrijfwerk
25% korting
6,30 4,72
Arjen P. van Leeuwen
Participatieverhaal halen
Tweedehands Als nieuw
17,40
Tweedehands Als nieuw
16,00
Tweedehands Als nieuw
41,00
Miranda M. Mulder
Communicatieverhaal halen
50% korting
6,35 3,17
Miranda M. Mulder
Communicatieverhaal halen
50% korting
6,80 3,40

Anderen bekeken ook

23,55
15,20
25% korting
7,87
50% korting
6,00
Geef me een seintje
Geef me een seintje
Ilse van Ravenstein
Hoe kom ik in positie?
Geef me een seintje