• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Social Media Management

vanuit commercieel perspectief
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

11,00

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Social Media Management
Social Media Management
Beetje gebruikt
11,00
ISBN
9789001880040
Bindwijze
Paperback
Taal
Overig
Uitgeverij
Noordhoff Uitgevers B.V.
Jaar van uitgifte
2017
Aantal pagina’s
352

Waar gaat het over?

De opkomst van social media veranderde de manier waarop mensen producten zoeken, kiezen en kopen en evalueren. Ook kunnen uitingen op social media grote impact hebben op de reputatie en daarmee het succes van bedrijven. Het is daarom zeer belangrijk voor organisaties om een effectieve social media-strategie te hebben. Het nieuwe boek Social Media Management reikt je de kennis en vaardigheden aan om succesvolle plannen te ontwikkelen voor bedrijven. Waarom kiezen voor Social Media Management? * Het eerste studieboek over social media vanuit commercieel perspectief; * behandelt de volledige klantreis; * met veel herkenbare cases uit het werkveld. Social Media Management gaat in op de volgende vraagstukken: Hoe kunnen organisaties social media zo inzetten dat bezoekers graag met en over hen communiceren? En hoe kan van daaruit een relatie worden opgebouwd waar zowel de klant als de organisatie tevreden mee is? Hoe kunnen organisaties het gedrag in de koop- en gebruiksfase via social media beïnvloeden? Je leert de rol van social media te analyseren en om te zetten naar effectieve strategieën voor bedrijven. Het boek gaat ook in op mogelijke aanpassingen binnen organisaties om succesvol invulling te kunnen geven aan een social media strategie. De wetenschappelijk onderbouwde theorie wordt met vele actuele cases helder vertaald naar de praktijk. Social Media Management is ook beschikbaar als e-book. Online ondersteuning Met de code in je nieuwe studieboek heb je twee jaar lang gratis toegang tot het online materiaal bij het boek. Je vindt hier extra toetsvragen en handige weblinks. De toegangscode in het boek is persoonsgebonden en eenmalig te gebruiken. Over de auteurs Berend Sikkenga (Senior Marketing Professional) is een digital manager met ruim vijftien jaar ervaring aan zowel bureau- als klantzijde, bij onder meer Essent en Booleanpark. Momenteel is hij als Manager Digital Services & Communications bij Ziggo verantwoordelijk voor alle klantenservice en -communicatie via digitale, sociale, e-mail- en printkanalen. Hij verzorgt daarnaast trainingen en gastcolleges. Marjolein Visser (Register Marketeer) werkt als adviseur en interim-manager aan innovatie van businessmodellen en het optimaliseren van de ROI van marketing. Ze is oprichter van TourWise, online marketingoplossingen voor toerisme en recreatie, en managing consultant van marketingadviesbureau MarketWise. Daarnaast verzorgt ze trainingen en is ze betrokken bij verschillende master- en hbo-opleidingen.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Meer in Marketing

Marjolein Visser, Berend Sikkenga
Basisboek Online Marketing
Tweedehands Nieuw
72,55
Tweedehands Als nieuw
5,65
Tweedehands Beetje gebruikt
4,75
Rein Memelink, Onbekend
Statistiek voor marktonderzoek
nog 1 op voorraad
25,40
Tweedehands Echt gebruikt
3,90
Marjolein Visser, Berend Sikkenga
Basisboek Online Marketing
Tweedehands Nieuw
72,55
Tweedehands Als nieuw
5,65
Tweedehands Beetje gebruikt
4,75
Rein Memelink, Onbekend
Statistiek voor marktonderzoek
nog 1 op voorraad
25,40
Tweedehands Echt gebruikt
3,90

Anderen bekeken ook

Marco Frijlink, Wilco Verdoold
Zakelijke doelen bereiken met social media
8,90
Martijn van Tongeren, Tonny Loorbach
De Online Marketing Tornado
11,50
Elja Daae
Super social
5,00
Kirsten Jassies
Tiktologie
14,95
Wessel Berkman, Toni van Dam
De kracht van social selling
11,65
Iep Bergsma
Insta Perfect
sorry, niet op voorraad
Bart Lombaerts, Wouter Temmerman
Dit is content marketing
sorry, niet op voorraad