• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Social Marketing

Influencing Behaviors for Good
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

22,00

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Social Marketing
Social Marketing
Beetje gebruikt
22,00
ISBN
9781412956475
Bindwijze
Paperback
Taal
Engels
Uitgeverij
Sage Publications Inc
Jaar van uitgifte
2008
Aantal pagina’s
456

Waar gaat het over?

WEB Description for FTN approval The Third edition of Social Marketing will be positioned as a core textbook for advanced undergraduate and graduate courses in social marketing, consumer behavior, health communication, social change, and public communication. The book examines how social marketing can be used as a strategy for changing behavior. It highlights successful social change campaigns that have been launched by governments, by a combination of governments and citizens, and by citizens themselves. Its theme is that knowledge, techniques, and technologies now exist to organize and implement effective social change programs in virtually every area of social concern, both locally and nationally.
Lees verder

Recensies

0 recensies