• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Secrets of Customer Relationship Management

It's All About How You Make Them Feel
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • De bezorging kan wat langer duren door de feestweken.
Stapelweken

18,40

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Secrets of Customer Relationship Management
Secrets of Customer Relationship Management
Als nieuw
18,40
383402207
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9780071362535
Bindwijze
Hardcover
Taal
Engels
Uitgeverij
McGraw-Hill
Jaar van uitgifte
2000
Aantal pagina's
316

Waar gaat het over?

"Many marketing people still pursue interactive sales solely for their immediate cash return rather than the contribution they can also make to brand values - hence 'loyalty' programmes which have nothing to do with real loyalty. No-one who has read this highly readable and significant book would ever make that expensive mistake." Sir Martin Sorrell, Chief Executive WPP GROUP PLC "A wise and thoughtful book by an author who understands to the core that customer relationship management is about human connections." Leonard L. Berry Distinguished Professor of Marketing, Texas A&M University, and author ofDiscovering the Soul of Service
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies