Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Schrijven voor het beeldscherm, 6de herziene editie

Scoren met tekst op internet, intranet en in sociale media
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Van 21 tot en met 29 juni 4=3 actie op alles.
4=3 actie

15,60

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Schrijven voor het beeldscherm, 6de herziene editie
Schrijven voor het beeldscherm, 6de herziene editie
Als nieuw
15,60
771201363
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789012583268
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Sdu B.V.
Jaar van uitgifte
2012
Aantal pagina's
240

Waar gaat het over?

Wie schrijft voor sites, voor blogs, voor het bedrijfsintranet, wie twittert
en berichten plaatst op Facebook en LinkedIn, moet van veel markten
thuis zijn. Deze geheel vernieuwde, 6e druk van Schrijven voor het beeldscherm
is de schrijfcoach voor iedereen die meer uit zijn webteksten en
sociale media wil halen. Met als uitgangspunt dat het schrijven van een
goede webtekst niet moeilijk is, bevat het boek een minimum aan technische
en een maximum aan praktische informatie.
SOCIALE MEDIA
Schrijven voor de 'nieuwe' media is meer dan het publiceren op een website.
Je hebt ook inzicht nodig in de mogelijkheden van sociale media als
Twitter en Facebook, kennis van de manier waarop zoekprogramma's als
Google werken en inzicht in het gedrag van sitebezoekers, van smartphonegebruikers en sociale media-fans. Dit boek geeft een compleet overzicht van de mogelijkheden om webteksten maximaal te laten scoren.
WEBSCHRIJVERS
Van professionele tekstschrijvers tot studenten journalistiek, van communicatiemedewerkers en beleidsadviseurs tot bloggers: dit boek is onmisbaar
voor iedereen die schrijft voor internet en intranet, voor sites, blogs
en sociale media.
Schrijven voor het beeldscherm is onderdeel van de HVdS-reeks. Communicatieprofessionals van Hendrikx Van der Spek publiceerden in deze
reeks ook Schrijven voor lezers en De Argumentatiecoach.
Willem Hendrikx is partner in Hendrikx Van der Spek. Als schrijver, trainer
en adviseur ondersteunt hij klanten bij de overheid en in het bedrijfsleven.
Hij schreef onder andere het Handboek Intranet en, samen met Erik van
der Spek, de Gids voor het schrijven van softwarehandleidingen.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

40% korting
4=3 actie
3,27

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Management

4=3 actie
4,95
Tim de Bondt, Erik Eikelboom
Financieel Memo 2020
40% korting
4=3 actie
39,75 23,85
4=3 actie
17,55
4=3 actie
21,40
4=3 actie
21,40
Wouter Visser
Engage!
4=3 actie
12,00
4=3 actie
4,95
Tim de Bondt, Erik Eikelboom
Financieel Memo 2020
40% korting
4=3 actie
39,75 23,85
4=3 actie
17,55
4=3 actie
21,40
4=3 actie
21,40
Wouter Visser
Engage!
4=3 actie
12,00

Anderen bekeken ook

4=3 actie
8,45
Tonny Loorbach
Doelgerichte SEO
4=3 actie
11,70
4=3 actie
5,80
Aartjan van Erkel
Maak ze gek!
4=3 actie
9,30
Aartjan van Erkel
Verleiden op internet
4=3 actie
5,85
Heidi Aalbrecht
Check je sociale media
70% korting
4=3 actie
2,28
4=3 actie
23,00
4=3 actie
16,00
40% korting
4=3 actie
3,27
Wim Daniëls
Teksten redigeren
4=3 actie
15,00
Geef me een seintje