• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

SCHATTEN ONTHULD! simpel met QR-codes

over VERLEIDEN, VERBINDEN, VERRIJKEN, VERWONDEREN
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

14,30

Hoe tweedehands wil je het hebben?
SCHATTEN ONTHULD! simpel met QR-codes
SCHATTEN ONTHULD! simpel met QR-codes
Als nieuw
14,30
ISBN
9789402185966
Bindwijze
Paperback
Taal
Overig
Uitgeverij
Brave New Books
Jaar van uitgifte
2019
Aantal pagina’s
147

Waar gaat het over?

Veel natuur-, cultuur-, kunstschatten en verhalen blijven ongezien of ongehoord voor het publiek. Hoe jammer is dat? Wat als je die verhalen direct boven tafel tovert als ze ertoe doen? Verhalen die mensen verleiden, verbinden, verrijken en verwonderen? Hoe mooi is dat? De QR-code is de sleutel, want er is nog steeds geen beter alternatief om sneller en goedkoper verborgen locatie gebonden informatie toegankelijk te maken. In het boek laat ik zien: • Wie de QR-code al met succes inzet en hoe ze dat doen • Hoe het komt dat de QR-code terug is van weggeweest • Hoe je verborgen schatten gemakkelijk en snel toegankelijk maakt • Waarom het fout gaat en hoe je fouten voorkomt • Wat de alternatieven zijn voor de QR-code • Hoe het zit met marketing en techniek bij de inzet van QR-codes Het boek is uniek in het Nederlandse taalgebied en gericht op marketeers in de toeristensector en marketingafdelingen van aan natuur, cultuur en kunst gerelateerde instellingen en organisaties. Frans Hendrikx is QR-code toepassingsexpert, publicist, spreker en schrijver van meerdere marketing artikelen en boeken.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Wim Aalbers, Wim Aalbers
Verkoopkunst
nog 1 op voorraad
4,75
Peter de Ruiter, Pepijn Hendriks
Blad voor de mond
nog 1 op voorraad
5,00
Kees van Wijk, David Huijzer
De Media Explosie
nog 1 op voorraad
4,75
Ard Heuvelman, Bob Fennis
Mediapsychologie
Tweedehands Beetje gebruikt
4,75
nog 1 op voorraad
15,04
Peter Bosma, P. Bosma
Beeldcultuur
Tweedehands Als nieuw
5,55
Wim Aalbers, Wim Aalbers
Verkoopkunst
nog 1 op voorraad
4,75
Peter de Ruiter, Pepijn Hendriks
Blad voor de mond
nog 1 op voorraad
5,00
Kees van Wijk, David Huijzer
De Media Explosie
nog 1 op voorraad
4,75
Ard Heuvelman, Bob Fennis
Mediapsychologie
Tweedehands Beetje gebruikt
4,75
nog 1 op voorraad
15,04
Peter Bosma, P. Bosma
Beeldcultuur
Tweedehands Als nieuw
5,55