Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Routledge-Noordhoff International Editions- Digital Marketing Fundamentals

From Strategy to ROI
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Van 22 februari tot en met 9 maart 4=3 actie
4=3 actie
nog 1 op voorraad

48,95

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Routledge-Noordhoff International Editions- Digital Marketing Fundamentals
Routledge-Noordhoff International Editions- Digital Marketing Fundamentals
Als nieuw
48,95
1064100495
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789001749842
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Noordhoff
Jaar van uitgifte
2020
Aantal pagina’s
640

Waar gaat het over?

Marketing is now fundamentally a digital process, and this textbook was the first to comprehensively analyse marketing through a digital lens. As the field is evolving rapidly, this edition is fully updated to cover the latest developments in theory and practice, incorporating many international examples and cases. Digital Marketing Fundamentals is the first fully-fledged textbook on digital marketing that covers the entire marketing process. Both the scientific theory behind digital marketing as well as techniques and media are discussed. Digital Marketing Fundamentals is easy to read and contains many International examples and cases. The Dutch version of this book (Basisboek Online Marketing) has become a standard issue in The Netherlands. In this book, all relevant aspects of digital marketing are addressed: strategic aspects, market research, product development and realisation, branding, customer acquisition, customer loyalty and order processing. The book also discusses effective websites and apps, digital analytics and planning and organisation. The application of social media and mobile communication is seamlessly integrated into the topics. Digital Marketing Fundamentals is very suitable for commercial and management courses in Higher Education and also for professionals active in digital marketing.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Marketing

70% korting
4=3 actie
5,45
Kevin Van der Straeten
Eventplanner - nieuwe editie
4=3 actie
33,00
Marc Logman
Marketingplan
40% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
16,35
4=3 actie
nog 1 op voorraad
5,45
40% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
15,40
70% korting
4=3 actie
5,45
Kevin Van der Straeten
Eventplanner - nieuwe editie
4=3 actie
33,00
Marc Logman
Marketingplan
40% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
16,35
4=3 actie
nog 1 op voorraad
5,45
40% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
15,40

Anderen bekeken ook

4=3 actie
19,75