• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Role Of M-Marketing In Increased Financial Traffic of Mobile Devices

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • De Stapelweken zijn begonnen! (van 11 t/m 24 augustus)
50% korting
Alleen nog tweedehands verkrijgbaar
Stapelweken

34,50 17,25

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Role Of M-Marketing In Increased Financial Traffic of Mobile Devices
Nieuw
17,25
322801150
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9783330069534
Bindwijze
Paperback
Taal
Engels
Uitgeverij
Lap Lambert Academic Publishing
Aantal pagina's
60

Waar gaat het over?

In 'Role Of M-Marketing In Increased Financial Traffic of Mobile Devices' onderzoekt Shamika Kumar de impact van mobiele marketing op de financiële sector. Het boek biedt een diepgaande analyse van hoe mobiele apparaten en marketingstrategieën de manier waarop consumenten financiële diensten benaderen en gebruiken, hebben veranderd. Kumar bespreekt de opkomst van mobiele technologieën en hun rol in het stimuleren van financiële transacties, het verbeteren van klantbetrokkenheid en het verhogen van de algehele efficiëntie van financiële diensten. Het boek behandelt verschillende aspecten van m-marketing, waaronder de effectiviteit van mobiele advertenties, de rol van sociale media in het bereiken van klanten, en de invloed van gebruiksvriendelijke apps op de klanttevredenheid. Kumar biedt ook inzichten in de uitdagingen en kansen die mobiele marketing met zich meebrengt voor financiële instellingen, en hoe zij zich kunnen aanpassen aan de snel veranderende digitale omgeving. Door middel van case studies en praktijkvoorbeelden illustreert de auteur hoe bedrijven in de financiële sector innovatieve m-marketingstrategieën hebben geïmplementeerd om hun klanten beter te bedienen en hun marktaandeel te vergroten. Dit boek is een waardevolle bron voor professionals in de financiële sector, marketeers en studenten die geïnteresseerd zijn in de intersectie van technologie, marketing en financiën. Deze omschrijving is met behulp van AI gegenereerd.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Tatiana de Rosnay, Tatiana Rosnay (de)
A l'encre russe
Stapelweken
15,85
Malik
Curare
Stapelweken
9,10
Tony Hillerman
Finding Moon
Stapelweken
16,24
Cyril H. Rogers, Frances Tidball
Grasparkieten en hun verzorging
Stapelweken
11,80
50% korting
Stapelweken
4,75 2,37
Paul de Ruijter, Saskia Stolk
Klaar om te wenden
Stapelweken
21,50
Tatiana de Rosnay, Tatiana Rosnay (de)
A l'encre russe
Stapelweken
15,85
Malik
Curare
Stapelweken
9,10
Tony Hillerman
Finding Moon
Stapelweken
16,24
Cyril H. Rogers, Frances Tidball
Grasparkieten en hun verzorging
Stapelweken
11,80
50% korting
Stapelweken
4,75 2,37
Paul de Ruijter, Saskia Stolk
Klaar om te wenden
Stapelweken
21,50