• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Reclame: dood of leven

strategische antwoorden voor marketeers en managers
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789401408141
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Lannoocampus
Jaar van uitgifte
2013
Aantal pagina's
452

Waar gaat het over?

Wat is de meerwaarde van reclame in een snel veranderende wereld? Merken, marketing en reclame staan vandaag onder druk. De meerwaarde van reclame staat meer dan ooit ter discussie. Dit boek is een aanzet tot debat en reflectie. In Reclame: dood of levend biedt Fons Van Dyck strategische antwoorden op vragen van marketeers en managers over de effectiviteit van reclame in het digitale tijdperk. Betekenen sociale media het einde van reclame? Waarom houden consumenten wél van reclame? Voor welke doelgroepen werkt reclame het beste? En vooral: wat brengt reclame op voor de onderneming? Video: Auteur Fons Van Dyck (Think BBDO) en Nils Van Dam (Unilever) in Z-talk Goossens (10 mei 2013) Bekijk zeker ook: www.reclamepub.be
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Reclame

50% korting
5,45 2,72
Hanneke van Dijk
Zapklare Brokken
10,55
Hanneke van Dijk
Zapklare Brokken
9,00
Sanne Knitel
Conceptdenken
6,85
Sanne Knitel
Conceptdenken
5,95
50% korting
5,45 2,72
Hanneke van Dijk
Zapklare Brokken
10,55
Hanneke van Dijk
Zapklare Brokken
9,00
Sanne Knitel
Conceptdenken
6,85
Sanne Knitel
Conceptdenken
5,95

Anderen bekeken ook

18,00
W. Muller
Vormgeven
50% korting
5,90
Geef me een seintje
Ingrid Geesink, Chantal Steegers
Nier Te Koop- Baarmoeder Te Huur
Geef me een seintje
Marc Oosterhout
Power brands
Geef me een seintje