• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Prikkel de koopknop

Kansen voor het fysieke winkelspel - nu en in de toekomst
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789081951135
Bindwijze
Overigen , Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
RetailTheater
Jaar van uitgifte
2017
Aantal pagina’s
285

Waar gaat het over?

Dagelijks lees je berichten over de veranderende retailwereld die beleving moet bieden. Retailen gaat tegenwoordig over zoveel meer dan over producten. En toch maken de meeste retailers zich nog steeds alleen maar druk over hun handel. In plaats van over een alomvattende aanpak om de klant een naadloze ervaring te bieden tijdens zijn klantreis. Prikkel de Koopknop − dat alweer zijn derde druk beleeft − helpt retailers het heft in eigen hand te nemen in een tijd waar de ontwikkelingen in retail razendsnel gaan en kopen op internet nóg normaler is dan een paar jaar geleden. Aan jou als de retailer de taak om consumenten te prikkelen en hun koopknop te raken. Verleiden, verkopen en verbinden, daar gaat 'Prikkel de Koopknop' over. Zodat je omzet kunt blijven genereren. In deze geactualiseerde druk met nieuwe formules, zoals HKMX en JŪTTU, komt echt alles aan bod: van klant en concept tot ontwerp, winkelindeling, retailmerchandise én een uitgebreide technologie-update. Met veel inspirerende voorbeelden en nieuwe tactieken om van 'een space een place' te maken en de consument te prikkelen door de juiste inzet van retailtechnologie, instore communicatie, licht, kleur, geluid en geur. Theorie en praktijk, handige tips en meer complexe strategieën vullen elkaar aan. Kortom, een praktisch boek waarin actuele cases en ontwikkelingen, theorie en de visie van experts elkaar afwisselen. Om ook van jouw space een place te kunnen maken. Aan het woord komen onder anderen Philips Lighting, Kega, MOOD:, Materia, Diebold Nixdorf, Breque Consultancy, Branddoctors, Apha One, Trendslator, Sizzer, Annindriya, GfK en Creatieve Kwesties. 'Prikkel de Koopknop' is volgens lezers een must read voor iedereen met een passie voor retail. Met een voorwoord door Rupert Parker Brady.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Meer in Marketing

Tweedehands Als nieuw
5,45
50% korting
Seth Godin
Tribes
6,50
50% korting
Maurits Kaptein
Digitale verleiding
4,75
40% korting
Babs van Teylingen-Geerlings
Mediaplanning
7,65
40% korting
Babs van Teylingen-Geerlings
Mediaplanning
5,35
Tweedehands Als nieuw
5,45
50% korting
Seth Godin
Tribes
6,50
50% korting
Maurits Kaptein
Digitale verleiding
4,75
40% korting
Babs van Teylingen-Geerlings
Mediaplanning
7,65
40% korting
Babs van Teylingen-Geerlings
Mediaplanning
5,35

Anderen bekeken ook

40% korting
Carin Frijters
Prikkel de koopknop
9,15