• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Prijs : waarde : winst / MarketingWijzer / 18

Prijsbeleid in marketing
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
25% korting
Alleen nog tweedehands verkrijgbaar

5,45 4,09

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Prijs : waarde : winst / MarketingWijzer / 18
Prijs : waarde : winst / MarketingWijzer / 18
Als nieuw
4,09
1055000224
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789014071176
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Wolters Kluwer Nederland B.V.
Jaar van uitgifte
2000
Aantal pagina's
194

Waar gaat het over?

Prijs 1e druk is een boek uitgegeven bij Samsom. ISBN 9789014071176 Prijs en prijsbeleid in marketing. Heel belangrijk, want voordat toegevoegde waarde kan resulteren in winst (voor zowel de klant als voor het bedrijf), moet een prijs worden betaald. Niet alleen in financi le of economische, maar ook in psychologische termen, mede bepaald door de specifieke kenmerken van de klantrelatie. Recentelijk is door de prijsvorming in de ,nieuwe' economie de belangstelling voor dit relatief ondergewaardeerde element van de marketingmix weer toegenomen. De selectie van bijdragen in deze marketing Wijzer gaat in op de verhouding tussen prijs, waarde en winst. Winst is zeer gevoelig voor prijsveranderingen en een goed doordachte prijsstrategie vormt de kortste route naar winst. Op deze route wijst het stappenplan voor het zetten van de 'ideale' prijs in het overzichtsartikel de weg. Naast een overzicht van klassieke en nieuwere prijsstrategie n biedt dit boek een moderne kijk op de totstandkoming van waarde en winst. Zowel marketing- als product- en accountmanagers zullen met dit boek als handvat, het instrument prijs deskundiger en met meer succes kunnen inzetten.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
25% korting
13,65 10,24
Kaj Philippe Nils Morel, Kaj Morel
Identiteitsmarketing
13,45
6,35
Richard A. Moran
Must Voor Managers
5,45
25% korting
13,65 10,24
Kaj Philippe Nils Morel, Kaj Morel
Identiteitsmarketing
13,45
6,35
Richard A. Moran
Must Voor Managers
5,45