• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Present!

de 10 psychologische stijlen van personal branding
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

16,50

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Present!
Present!
Als nieuw
16,50
ISBN
9789052619293
Bindwijze
Paperback
Taal
Overig
Uitgeverij
Academic Service
Jaar van uitgifte
2012
Aantal pagina’s
120

Waar gaat het over?

Krijg jij die geweldige opdracht waar je geknipt voor bent? En de waardering die je verdient? In de netwerkeconomie wordt het steeds belangrijker om jezelf te laten zien. De traditionele baan verdwijnt; medewerkers worden netwerkprofessionals die zichzelf organiseren rond nieuwe opdrachten en projecten. Leuk en uitdagend? Zeker! Maar het vraagt wel om een nieuwe manier van jezelf presenteren. Present! helpt je daarbij. In de netwerkeconomie gaat het niet om de vraag hoe goed je bent, maar om de vraag hoe goed anderen denken dat je bent. Personal branding is dé manier om jouw unieke kwaliteiten te belichten. Daarbij gaat het over het persoonlijke element dat jou als professional onderscheidend maakt. Je bent geen grijze muis, fantasieloze copycat of opgeblazen fake, maar een gedurfde versie van jezelf in een omgeving waarin je optimaal tot je recht komt. Met dit praktische doe-boek presenteer je jezelf in tien stappen als een authentieke personal brand. Dat doe je aan de hand van de tien p's van personal branding: purpose, passie, persoonlijkheid, potentieel, power, presteren, provoceren, positioneren, pitch en present. Dit boek staat vol inspirerende verhalen, voorbeelden, oefeningen en praktische psychologische tips, die je onmiddellijk kunt toepassen. Weet wie je bent, wat je wilt, wat je kunt en laat dat zien. Dan maak jij je mogelijkheden waar. Cees Harmsen leert mensen hoe zij een sterk persoonlijk merk kunnen worden door personal branding. Hij heeft er drie boeken over geschreven en verzorgt overal in de wereld workshops, coaching en presentaties.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Meer in Management

Jan Bommerez, René Hoppenbrouwers
Door de bomen het bos zien
sorry, niet op voorraad
Danielle Braun
Da's gek
sorry, niet op voorraad
Danielle Braun
Da's gek
sorry, niet op voorraad
Jan Bommerez, René Hoppenbrouwers
Door de bomen het bos zien
sorry, niet op voorraad
Danielle Braun
Da's gek
sorry, niet op voorraad
Danielle Braun
Da's gek
sorry, niet op voorraad

Anderen bekeken ook

Cees Harmsen
Opmerkelijke ik
9,00
Jurgen Salenbacher
Creative personal branding
13,40
Hettie Graafland, Ellen van Waaijen
Beter in solliciteren
5,00
Stef Verbeeck, Kirsten Ujvari
Personal branding m/v
16,80
Cees Harmsen, Rolf Rosenmöller
Personal branding in turbulente tijden
6,20
Huub van Zwieten, Bas van de Haterd
Personal Brand.nl
sorry, niet op voorraad
Heleen Quantrill
Eet goed, voel je goed!
sorry, niet op voorraad