• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

PM-reeks - Management met synchroniciteit

het creeren van kansen
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789024417087
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Uitgeverij Boom/Nelissen
Jaar van uitgifte
2005
Aantal pagina’s
165

Waar gaat het over?

In het managementproces moet het toeval niet worden uitgesloten maar juist worden toegelaten. Betekenisvolle toevalligheden, synchroniciteiten, zijn richtinggevend voor personen en voor bedrijven. Situaties waarvoor management met synchroniciteit zeer toepasbaar zijn, kunnen omschreven worden als al die situaties waarin veranderingen optreden of gewenst zijn. In het boek wordt het concept (zich) ontvouwend management geïntroduceerd om aan te geven dat de dingen zich ontwikkelen, ontvouwen zoals ze zich moeten ontvouwen omdat er bepaalde voorwaarden aanwezig zijn of zijn geschapen die de ontwikkelingen sturen en de uitkomst in hoge mate bepalen. Veel managers hebben hun eigen verhalen over zaken die zich op een onverwachte manier hebben gerealiseerd, maar weten ze vaak niet zo goed te plaatsen. Dit boek draagt er aan bij deze ervaringen een plaats te geven en geeft hiervoor een nieuw kader om kansen te creëren en vooral tips om met fun te kunnen blijven managen. Het boek is bedoeld voor managers, leidinggevenden, coaches en opleiders.
Lees verder

Recensies

0 recensies