• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Ondernemingsstrategie

Deze titel is een uitgave van onze partner Noordhoff.
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789001575687
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Noordhoff
Jaar van uitgifte
2020
Aantal pagina’s
277

Waar gaat het over?

Ondernemingsstrategie geeft antwoord op vragen als: Wat is strategie? Hoe bepaal je de juiste strategie? Hoe zorg je dat die strategie ook wordt uitgevoerd? Het boek kent vier delen. Deel 1 legt uit wat een strategie is, hoe het proces van strategieformulering verloopt en welke analyses nodig zijn om een strategie te bepalen. Deel 2 behandelt het formuleren en vaststellen van een strategie voor een kleine of middelgrote onderneming of voor een business unit van een concern. Deel 3 gaat over het formuleren van een strategie voor een concern. In deel 4 komt de implementatie van de strategie aan de orde. De nieuwe editie bevat actuele praktijkvoorbeelden die de theorie illustreren. Ook wordt meer aandacht besteed aan de strategische implicaties van de digitale en informatierevolutie. - Compleet overzicht van wat een ondernemingsstrategie is en hoe die te bepalen; - praktische uitwerking met een groot aantal Nederlandse praktijkvoorbeelden; - aandacht voor de strategische implicaties van de digitale/ informatierevolutie. In de nieuwe editie zijn de oefenvragen en cases verplaatst naar de digitale leeromgeving www.ondernemingsstrategie.noordhoff.nl. Tevens staan hier begrippentrainer en begrippentests. Docenten kunnen zelf toetsen samenstellen met behulp van www.toetsopmaat.nl. Deze toetsenbank bevat alle vragen uit de oefentoetsen voor studenten. Toetsen kunnen geëxporteerd worden naar diverse formats. Doelgroep Ondernemingsstrategie is geschikt voor studenten in hoger onderwijs die in de middenfase van de opleiding zitten. Daarnaast is het boek geschikt voor praktijkgerichte opleidingen, zoals bedrijfskundige (deeltijd)opleidingen voor werkenden. De auteurs Sytse Douma is emeritus hoogleraar van Tilburg University en vervulde diverse functies als toezichthouder en bestuurder. Eric Dooms is associate professor en academic director bij TIAS School for Business & Society. Aswin van Oijen is associate professor bij Tilburg School of Economics and Management. Hij geeft diverse cursussen over strategie.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Tweedehands Als nieuw
11,85
R.J.Q. Klomp, R.J.Q. Klomp
Opkomst en ondergang handelsrecht dr 1
nog 1 op voorraad
13,20
Peter van der Meer, Onbekend
Ondernemerschap in hoofdlijnen
Tweedehands Echt gebruikt
4,60
Tweedehands Als nieuw
11,85
R.J.Q. Klomp, R.J.Q. Klomp
Opkomst en ondergang handelsrecht dr 1
nog 1 op voorraad
13,20
Peter van der Meer, Onbekend
Ondernemerschap in hoofdlijnen
Tweedehands Echt gebruikt
4,60

Anderen bekeken ook

sorry, niet op voorraad