• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Omnichannel in retail

het antwoord op e-commerce
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789401416702
Aanraders
Prijswinnaars
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Lannoo Campus
Jaar van uitgifte
2014
Aantal pagina’s
240

Waar gaat het over?

Gino Van Ossel over het koopgedrag van de klant;;;Winnaar managementboek van het jaar Als retailmanager besef je ten volle dat verandering nodig is. Daarvoor heb je echt geen onheilsprofeten die het einde van de fysieke winkel voorspellen nodig. Toch rijzen er al snel verschillende vragen: Welke richting moet je concreet uit? Waarom volstaat het niet om een webshop te lanceren en de consument toe te laten zijn bestelling op het winkelpunt af te halen? En wat betekent dit voor de merkartikelfabrikant? Wat als er geen winkels meer zouden zijn? Heb je dan als leverancier een probleem? In dit boek reikt Gino Van Ossel een concrete oplossing aan. Hij breekt een lans voor omnichannel in retail, door niet langer de winkel maar wel de klant centraal te stellen. Met pertinente vragen, heldere modellen en handige checklists gidst Van Ossel retailers en merkartikelfabrikanten in hun zoektocht naar een juist antwoord op maat van het eigen bedrijf en de eigen sector. ‘Gino schrijft zoals hij spreekt: toegankelijk, to the point en altijd toepasbaar. Een aanrader voor eenieder die zich met (r)etail bezighoudt.’ - Tijn van Elderen, CEO Brabantia ‘Dit boek is verplichte literatuur voor iedereen met een winkel, voor iedereen die verkoopt aan consumenten en voor iedereen die wil begrijpen hoe een moderne klantenrelatie eruitziet.’ Prof. Steven Van Belleghem, auteur van De Conversation Manager en De Conversation Company, winnaar van de PIM Marketing Literatuurprijs Lees hier alle endorsements.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Meer in Marketing

Tweedehands Als nieuw
5,45
Tweedehands Beetje gebruikt
4,75
Tweedehands Beetje gebruikt
20,10
Solange Walop, Ton Meesters
De klant zal het merken
Tweedehands Als nieuw
5,35
Tweedehands Beetje gebruikt
20,25
Tweedehands Als nieuw
5,45
Tweedehands Beetje gebruikt
4,75
Tweedehands Beetje gebruikt
20,10
Solange Walop, Ton Meesters
De klant zal het merken
Tweedehands Als nieuw
5,35
Tweedehands Beetje gebruikt
20,25

Anderen bekeken ook

Frank Quix, R.P. van der Kind
Retailmarketing
40,75
Martijn van Tongeren, Tonny Loorbach
De Online Marketing Tornado
12,50
Evelyn van Leur, Jan-Willem Grievink
Handboek Category Management, 3e druk april 2019
31,40
5,60
Jorg Snoeck, Pauline Neerman
The future of shopping
6,65
Carin Frijters, Femke Cuijpers
Retail theater
sorry, niet op voorraad
Frank Quix, L.S. Sloot
Retailmarketing
sorry, niet op voorraad