• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Mind the Gap / Merk en reputatie

Stappenplan identiteit en imago
Maak tweedehands je eerste keus
3+1 actie

4,00

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Mind the Gap / Merk en reputatie
Mind the Gap / Merk en reputatie
Echt gebruikt
4,00
10000423434
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789085060307
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Koninklijke Boom Uitgevers
Jaar van uitgifte
2004
Aantal pagina's
80

Waar gaat het over?

Iedere organisatie werkt aan haar imago. Wat vindt de medewerker van ons bedrijf? Hoe kijkt een aandeelhouder naar ons? Wat denkt de klant? Willen we als jong en dynamisch gezien worden? Of liever professioneel en innovatief? Ofwel: komt het huidige beeld eigenlijk wel overeen met het gewenste imago? In dit boek leert de lezer stapsgewijs hoe hij een gap-analyse moet uitvoeren. (Een gap-analyse brengt het verschil tussen de identiteit en het gewenste imago van een organisatie in kaart). Wat een swot-analyse is voor marketingmanagers, zou een gap-analyse moeten zijn voor communicatiemanagers. Mind the GAP is geschreven voor communicatiemanagers en studenten communicatie.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Anouhk Sterken
Zeg het
Geef me een seintje
3+1 actie
52,65
3+1 actie
10,30
3+1 actie
17,95
Jo de Poorter
Het Kairos-effect
3+1 actie
25,04
3+1 actie
16,15
Anouhk Sterken
Zeg het
Geef me een seintje
3+1 actie
52,65
3+1 actie
10,30
3+1 actie
17,95
Jo de Poorter
Het Kairos-effect
3+1 actie
25,04
3+1 actie
16,15

Anderen bekeken ook

25% korting
3+1 actie
3,56