• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Mijn manager is een held / Grootmeester in mamagement

Auteur J. Staes
Maak tweedehands je eerste keus
  • Tot en met 29 september 4=3 op alles
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
4=3 actie

7,50

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Mijn manager is een held / Grootmeester in mamagement
Mijn manager is een held / Grootmeester in mamagement
Beetje gebruikt
7,50
ISBN
9789077432297
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Auteur
Uitgeverij
Lannoo/Scriptum
Jaar van uitgifte
2009
Aantal pagina’s
197

Waar gaat het over?

Een aanmoediging in de strijd voor verandering Waarom mislukken veranderingsprocessen in bedrijven zo vaak? Jef Staes trekt in zijn nieuwste boek op onderzoek en komt tot enkele confronterende vaststellingen. De oude managergeneratie is dringend aan vervanging toe. Opleiding en vorming wordt in bedrijven nog al te vaak bekeken vanuit een achterhaalde visie op leren. Levenslang leren is een noodzaak... maar onze ondernemingen zijn er niet klaar voor. In Mijn manager is een held valt Jef Staes enkele heilige huisjes aan op het vlak van management en HR en pleit hij voor een dramatische omwenteling in het beleid. Omwentelingen hebben echter helden nodig om ze tot stand te brengen. Helden die niet terugdeinzen voor hindernissen of zich laten intimideren door groepsdruk. Helden die bereid zijn risico's te nemen, zelfs als ze daarmee hun eigen hachje in gevaar brengen. Uit dit soort heldenhout zal de nieuwe manager gesneden zijn. Hij is niet langer de technicus, de beste in zijn vak, maar de visionair, behept met een tomeloze energie en enthousiasme waarmee hij anderen aanvuurt om hun kennis in te zetten voor de realisatie van gemeenschappelijke dromen. Dit boek richt zich tot de nieuwe manager en projectmanager die zichzelf ontwikkelt tot een management professional. Hij begrijpt hoe de leerprocessen in de hersenen werken en gebruikt deze kennis in zijn managementpraktijk. In de nieuwe tijd heeft hij immers nood aan medewerkers die leren niet zien als de weg naar een diploma of vaardigheid, maar als een noodzakelijk en permanent onderdeel van het leven. Dit boek geeft vooruitziende ondernemers en gedreven management professionals een houvast in hun strijd naar verandering. www.redmonkey.be
Lees verder

Recensies

0 recensies

Anderen bekeken ook

4=3 actie
6,75
4=3 actie
13,60