• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Methoden en technieken van onderzoek, 7e editie met MyLab NL toegangscode

Maak tweedehands je eerste keus
4=3 actie

5,45

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Methoden en technieken van onderzoek, 7e editie met MyLab NL toegangscode
Methoden en technieken van onderzoek, 7e editie met MyLab NL toegangscode
Als nieuw
5,45
ISBN
9789043032612
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Pearson Benelux B.V.
Jaar van uitgifte
2015
Aantal pagina’s
504

Waar gaat het over?

Methoden en technieken van onderzoek is een uitgebreide handleiding voor het opzetten, uitvoeren en uitwerken van kwantitatief en kwalitatief onderzoek. Dit boek is met een tweeledig doel geschreven: het beschrft hoe je een goed onderzoek uitvoert en het helpt je een kritisch gebruiker van andermans onderzoek te worden.

structuur
Na bestudering van dit boek heb je een inleidende behandeling gehad van een aantal benaderingen, strategieën en methoden waarmee je je onderzoeksproject kunt aanpakken. En minstens zo belangrk: je zult ook inzien dat er niet één bepaalde methode bestaat die het beste is voor alle soorten onderzoek. Om het onderzoeksproces te leren begrpen, wordt het proces in dit boek fase voor fase doorlopen. Daarb zal regelmatig terugverwezen worden naar eerdere hoofdstukken om het herhalende karakter van het onderzoeksproces te benadrukken.

didactiek
Methoden en technieken van onderzoek is geschreven voor studenten in het hoger onderw s. Er is daarom veel aandacht besteed aan voorbeelden uit de prakt k, die het doen van (praktkgericht) onderzoek tot leven brengen. Daarnaast is er oefenmateriaal beschikbaar op de b behorende digitale leeromgeving Pearson Mylab. Het boek is ook geschikt voor zelfstudie of als naslagwerk.

Mark Saunders is hoogleraar aan Oxford Brookes University Business School. Philip Lewis en Adrian Thornhill zijn beiden verbonden aan Gloucestershire Business School en University of Business School. Alle drie geven ze les op het gebied van onderzoeksmethoden. Dit boek is bewerkt voor de Nederlandstalige markt door Marije Christine Booij, Schelte Beltman, Arjen Booij en Adrian Borggreve.

In MyLab hebben studenten en docenten de vrije beschikking over een uitgebreide hoeveelheid ondersteunend materiaal:
- Interactieve eText
- Toetsvragen
- Een handige begrippentrainer
- Materiaal voor verdieping van de leerstof
- Praktijkcases met uitwerkingen
- Figuren & Tabellen
- PowerPoints
Lees verder

Recensies

0 recensies
4=3 actie
nog 1 op voorraad
4,85
4=3 actie
nog 1 op voorraad
29,20
Vanitha Swaminathan
Strategisch merkenmanagement
4=3 actie
nog 1 op voorraad
49,35
Paul Aertsen, Wanda Saabeel
Digitalisatie Management Handboek
4=3 actie
nog 1 op voorraad
30,45
4=3 actie
40,80
4=3 actie
nog 1 op voorraad
4,85
4=3 actie
nog 1 op voorraad
29,20
Vanitha Swaminathan
Strategisch merkenmanagement
4=3 actie
nog 1 op voorraad
49,35
Paul Aertsen, Wanda Saabeel
Digitalisatie Management Handboek
4=3 actie
nog 1 op voorraad
30,45
4=3 actie
40,80

Anderen bekeken ook

25% korting
4=3 actie
13,30
Petra Poelmans
De APA-richtlijnen
4=3 actie
10,90
sorry, niet op voorraad
Nel Verhoeven
Wat is onderzoek?
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad