• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Methoden en technieken van onderzoek, 7e editie met MyLab NL toegangscode

Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

22,45

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Methoden en technieken van onderzoek, 7e editie met MyLab NL toegangscode
Methoden en technieken van onderzoek, 7e editie met MyLab NL toegangscode
Beetje gebruikt
22,45
ISBN
9789043032612
Bindwijze
Paperback
Taal
Overig
Uitgeverij
Pearson Benelux B.V.
Jaar van uitgifte
2015
Aantal pagina’s
504

Waar gaat het over?

Methoden en technieken van onderzoek is een uitgebreide handleiding voor het opzetten, uitvoeren en uitwerken van kwantitatief en kwalitatief onderzoek. Dit boek is met een tweeledig doel geschreven: het beschrft hoe je een goed onderzoek uitvoert en het helpt je een kritisch gebruiker van andermans onderzoek te worden. structuur Na bestudering van dit boek heb je een inleidende behandeling gehad van een aantal benaderingen, strategieën en methoden waarmee je je onderzoeksproject kunt aanpakken. En minstens zo belangrk: je zult ook inzien dat er niet één bepaalde methode bestaat die het beste is voor alle soorten onderzoek. Om het onderzoeksproces te leren begrpen, wordt het proces in dit boek fase voor fase doorlopen. Daarb zal regelmatig terugverwezen worden naar eerdere hoofdstukken om het herhalende karakter van het onderzoeksproces te benadrukken. didactiek Methoden en technieken van onderzoek is geschreven voor studenten in het hoger onderw s. Er is daarom veel aandacht besteed aan voorbeelden uit de prakt k, die het doen van (praktkgericht) onderzoek tot leven brengen. Daarnaast is er oefenmateriaal beschikbaar op de b behorende digitale leeromgeving Pearson Mylab. Het boek is ook geschikt voor zelfstudie of als naslagwerk. Mark Saunders is hoogleraar aan Oxford Brookes University Business School. Philip Lewis en Adrian Thornhill zijn beiden verbonden aan Gloucestershire Business School en University of Business School. Alle drie geven ze les op het gebied van onderzoeksmethoden. Dit boek is bewerkt voor de Nederlandstalige markt door Marije Christine Booij, Schelte Beltman, Arjen Booij en Adrian Borggreve. In MyLab hebben studenten en docenten de vrije beschikking over een uitgebreide hoeveelheid ondersteunend materiaal: - Interactieve eText - Toetsvragen - Een handige begrippentrainer - Materiaal voor verdieping van de leerstof - Praktijkcases met uitwerkingen - Figuren & Tabellen - PowerPoints
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Stephen P. Robbins, Mary A. Coulter
Management
nog 1 op voorraad
65,50
Jan Wijnand Hoek, Mariël Koopmans
Lean Management Systeem
nog 1 op voorraad
26,95
Rienk Stuive, Peter Thuis
Bedrijfskunde Integraal
Tweedehands Beetje gebruikt
53,95
nog 1 op voorraad
35,90
Philip Kotler, Gary Armstrong, Lloyd C. Harris, Hongwei He
Principes van marketing
Tweedehands Als nieuw
47,70
Paul Aertsen, Wanda Saabeel
Digitalisatie Management Handboek
nog 1 op voorraad
30,45
Stephen P. Robbins, Mary A. Coulter
Management
nog 1 op voorraad
65,50
Jan Wijnand Hoek, Mariël Koopmans
Lean Management Systeem
nog 1 op voorraad
26,95
Rienk Stuive, Peter Thuis
Bedrijfskunde Integraal
Tweedehands Beetje gebruikt
53,95
nog 1 op voorraad
35,90
Philip Kotler, Gary Armstrong, Lloyd C. Harris, Hongwei He
Principes van marketing
Tweedehands Als nieuw
47,70
Paul Aertsen, Wanda Saabeel
Digitalisatie Management Handboek
nog 1 op voorraad
30,45

Anderen bekeken ook

Nel Verhoeven
Wat is onderzoek?
7,45
I. Curry-Sumner, Francois Kirsten
Onderzoeksvaardigheden = Research skills
13,20
B. Baarda, N.v.t.
Dit is onderzoek!
20,00
Petra Poelmans, Olav Severijnen
De APA-richtlijnen
sorry, niet op voorraad