• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Merkenbeleid / MarketingWijzer / 1

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Meer lezen, minder betalen! 4 boeken voor de prijs van 3 – of 8 voor 6 enz.
25% korting
Alleen nog tweedehands verkrijgbaar
3+1 actie

5,85 4,39

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Merkenbeleid / MarketingWijzer / 1
Merkenbeleid / MarketingWijzer / 1
Beetje gebruikt
4,39
723101161
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789026726477
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Wolters Kluwer Nederland B.V.
Jaar van uitgifte
1997
Aantal pagina's
218

Waar gaat het over?

MERKENBELEID (MARKETING WIJZER) 1e druk is een boek van Andy Mosmans uitgegeven bij Uitgeverij Kluwer Bv. ISBN 9789026726477 Andy Mosmans en Roland van der Vorst, beiden werkzaam bij reclamebureau FHV/BBDO, adviseren dagelijks in het merkenbeleid van hun klanten. Mede vanuit deze praktijkervaring laten zij in dit boek zien hoe het denken over merkenbeleid zich heeft ontwikkeld. Waar marketeers hun merk vroeger aan het eind van de marketingcyclus plaatsten, is het merk langzaam maar zeker opgeschoven richting strategie van de onderneming.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
3+1 actie
13,65
50% korting
3+1 actie
10,25 5,12
3+1 actie
13,65
50% korting
3+1 actie
10,25 5,12