• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Marktgericht ondernemen / MarketingWijzer / 20

Maak tweedehands je eerste keus
  • Tot en met 29 september 4=3 op alles
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
4=3 actie
nog 1 op voorraad

15,90

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Marktgericht ondernemen / MarketingWijzer / 20
Marktgericht ondernemen / MarketingWijzer / 20
Nieuw
15,90
ISBN
9789014076348
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Wolters Kluwer Nederland B.V.
Jaar van uitgifte
2001
Aantal pagina’s
159

Waar gaat het over?

Het creëren van waarde voor klanten is de enige betrouwbare manier om volkomen klanttevredenheid en trouw te realiseren. Dit is dan ook precies datgene wat marktgerichte ondernemingen doen. Tegen deze achtergrond is het noodzakelijk om marktgerichte ondernemingen te identificeren, te begrijpen wat zij doen en te meten wat de voornaamste gevolgen van hun marktgerichtheid zijn. De uitdaging is verder om te begrijpen hoe een organisatie deze marktgerichtheid kan realiseren en in stand kan houden. Deze uitdaging wordt in deze MarketingWijzer aangegaan. Het boek bevat concepten en methoden om marktgerichtheid binnen organisaties integraal te ontwikkelen. Het realiseren van superieure waarde voor klanten vormt hierbij zowel het uitgangspunt als doel. Vanuit klantwaarde als businessconcept wordt marktgerichtheid handen en voeten gegeven. Hierdoor worden alle facetten van de marktgerichtheid van een onderneming manifest en meetbaar gemaakt en legt het boek een basis voor de ontwikkeling van integrale markgerichtheid. Dr. Fred Langerak is als universitair hoofddocent verbonden aan de vakgroep Marketing Management van de faculteit Bedrijfskunde van de Erasmus Universiteit Rotterdam. Daarnaast is hij wetenschappelijk adviseur van Seven International, adviesbureau voor Customer Value Management en hoofdredacteur van Marketing Wise. In 1997 promoveerde hij op het proefschrift ‘De invloed van marktgerichtheid op de bedrijfsprestatie van industriële ondernemingen’.
Lees verder

Recensies

0 recensies
4=3 actie
nog 1 op voorraad
6,50
4=3 actie
nog 1 op voorraad
12,00
Astrid Schreyögg
Coaching
4=3 actie
nog 1 op voorraad
7,50
Mariana Mazzucato
De ondernemende staat
4=3 actie
17,10
4=3 actie
nog 1 op voorraad
6,50
4=3 actie
nog 1 op voorraad
12,00
Astrid Schreyögg
Coaching
4=3 actie
nog 1 op voorraad
7,50
Mariana Mazzucato
De ondernemende staat
4=3 actie
17,10