• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Marketingplanning en strategie

theorie en cases
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789047300045
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Boom Lemma Uitgevers
Jaar van uitgifte
2007
Aantal pagina's
143

Waar gaat het over?

Marketingplanning en –strategie is een praktische handleiding voor het schrijven van een marketingplan. Deel 1 biedt het theoretische kader: wat is de functie van een marketingplan en hoe is een marketingplan opgebouwd? Aan de hand van een checklist worden de diverse stappen belicht. De praktische toepassing, het kunnen schrijven van een marketingplan.vormt hierbij steeds het uitgangspunt. Het tweede deel bestaat uit een aantal compacte cases uit het midden-en kleinbedrijf die tot een volledig marketingplan kunnen worden uitgewerkt. De cases lenen zich goed voor een zelfstandige uitwerking en kunnen worden aangepast aan de reeds bestaande marketingkennis. Dit maakt het boek geschikt voor opleidingen op verschillende niveaus binnen het hoger en universitair onderwijs. Gert de Groot is verbonden als instituuts directeur van het Instituut International Business and Communication aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Marketing

50% korting
5,45 2,72
Tweedehands Als nieuw
8,95
Tweedehands Als nieuw
16,85
50% korting
5,45 2,72
Tweedehands Als nieuw
8,95
Tweedehands Als nieuw
16,85

Anderen bekeken ook

20,90
50% korting
5,25
Gerbrand Rustenburg
Strategische marketing
16,95
Geef me een seintje