Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Marketingfacts jaarboek 2016-17

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
40% korting
nog 1 op voorraad

6,85

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Marketingfacts jaarboek 2016-17
Marketingfacts jaarboek 2016-17
Als nieuw
6,85
524201043
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789078972211
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Marketingfacts BV
Jaar van uitgifte
2016

Waar gaat het over?

Elke dag houdt Marketingfacts je op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen, trends en inzichten op het marketingvlak. En elk jaar doen we een stapje terug en kijken we naar het grotere plaatje. En dat resulteert elk jaar in het Marketingfacts Jaarboek, het meest actuele overzicht van de stand van onlinemarketingzaken in Nederland.

Daarom hoort het altijd binnen jouw handbereik te zijn. Want met de input van 28 prominente experts, is het Jaarboek een niet te missen naslagwerk om op terug te vallen bij het maken van plannen of als je je wilt verdiepen in een specifiek onderwerp.

Ook dit 11e Marketingfacts Jaarboek bevat waardevolle cijfers, onderzoeksresultaten en inzichten op het gebied van:

1. E-business
2. Advertising
3. E-mail
4. Search
5. PR
6. Social media
7. Mobile
8. Video
9. E-commerce
10. Usability & design
11. Customer Service
12. Analytics

Daarnaast worden zeven 'hot topics' specifiek uitgelicht en behandeld, te weten:

1. Marketing automation
2. Contentmarketing
3. Webcare & monitoring
4. Customer journey
5. Wetgeving & privacy
6. Psychologie
7. Optimalisatie

Nog niet overtuigd? Misschien dat het helpt als je het van een ander hoort.

Gerard van Rijn, opleidingsmanager Commerciële Economie bij De Haagse Hogeschool:
"Het Marketingfacts Jaarboek is een onmisbare bron van informatie, juist ook voor startende professionals. Verplicht op de boekenlijst!"

Luuk Ros, Manager Content bij NIMA:
"Hypes gefileerd, stats geduid en trends voorspeld: wie permanente educatie serieus neemt, legt dit boek onder zijn kussen."

Viktor van der Wijk, CEO bij Storm Digital:
"De jaarlijkse upgrade voor iedereen die zich bezighoudt met digital marketing in Nederland. En dat al elf jaar lang!"

Roos van Vugt, founder en social media strateeg bij @Merkwerker:
"Werkzaam in online en/of marketing? Dan is dit een niet te missen boek. Het meest actuele marketingboek van Nederland."
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Anderen bekeken ook

70% korting
4,85
10,04
70% korting
6,04
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad