Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Marketingcommunicatie

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

66,55

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Marketingcommunicatie
Marketingcommunicatie
Als nieuw
66,55
774800250
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789043039956
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Pearson Benelux
Jaar van uitgifte
2023

Waar gaat het over?

Marketingcommunicatie geeft een volledig overzicht van de fundamenten, technieken en toepassingen van marketingcommunicatie in een Europese context.

Opbouw
In Marketingcommunicatie komen alle elementen van het marketingcommunicatieproces aan bod, van het stellen van communicatiedoelen, het vaststellen van een doelgroep, het positioneren van een propositie, de inzet van communicatie-instrumenten zoals adverteren, public relations, sponsoring en direct marketing, tot het berekenen van de campagne-effectiviteit. Het boek beschrijft hoe organisaties in deze digitale tijd kunnen omgaan met aspecten als branding, online communicatie en crossculturele marketingcommunicatie. Elk hoofdstuk wordt afgesloten met een uitgebreide case en bijbehorende vragen die de student aanmoedigen de theorie toe te passen.

Didactiek
Marketingcommunicatie is geschreven voor studenten in het hoger onderwijs. Er is daarom veel aandacht besteed aan voorbeelden uit de (Europese) praktijk, cases, samenvattingen, vragen en aanbevolen literatuur. In deze 7e editie van Marketingcommunicatie, met de bijbehorende MyLab-omgeving, zijn de cases, bedrijfsbeschrijvingen, voorbeelden en referenties geactualiseerd en zoveel mogelijk grafisch weergegeven. Het boek is tevens geschikt voor marketingprofessionals.

Patrick de Pelsmacker is hoogleraar marketing aan de Universiteit Antwerpen en deeltijd hoogleraar marketing aan de Universiteit Gent. Maggie Geuens is hoogleraar marketing aan de Universiteit Gent en is directeur van het Brand Management Centre van de Vlerick Leuven Gent Management School. Joeri van den Bergh is medeoprichter en managing partner van InSites Consulting, een online marktonderzoekbureau. De Nederlandstalige bewerking is gedaan door Theo Zweers, docent (Online) Marketing en Communicatie aan de Haagse Hogeschool.

MyLab Op MyLab hebben studenten en docenten de vrije beschikking over een uitgebreide hoeveelheid ondersteunend materiaal:

• Het volledige boek in
• Toetsvragen
• Animaties digitale vorm (eText)
• Verdiepende theorie
• Cases
• Een begrippentrainer
• Video’s
• Links
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Tatiana de Rosnay, Tatiana Rosnay (de)
A l'encre russe
Tweedehands Beetje gebruikt
15,85
Tweedehands Als nieuw
14,60
Orhan Pamuk
The black book
50% korting
13,04 6,52
Malik
Curare
Tweedehands Echt gebruikt
9,10
Tony Hillerman
Finding Moon
Tweedehands Echt gebruikt
16,24
Cyril H. Rogers, Frances Tidball
Grasparkieten en hun verzorging
Tweedehands Beetje gebruikt
11,80
Tatiana de Rosnay, Tatiana Rosnay (de)
A l'encre russe
Tweedehands Beetje gebruikt
15,85
Tweedehands Als nieuw
14,60
Orhan Pamuk
The black book
50% korting
13,04 6,52
Malik
Curare
Tweedehands Echt gebruikt
9,10
Tony Hillerman
Finding Moon
Tweedehands Echt gebruikt
16,24
Cyril H. Rogers, Frances Tidball
Grasparkieten en hun verzorging
Tweedehands Beetje gebruikt
11,80

Anderen bekeken ook

Patrick de Pelsmacker
Marketingcommunicatie
50% korting
2,75