• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Marketingcommunicatie

reclame en promotie
Maak tweedehands je eerste keus
  • Tot en met 29 september 4=3 op alles
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
4=3 actie
nog 1 op voorraad

6,95

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Marketingcommunicatie
Marketingcommunicatie
Beetje gebruikt
6,95
ISBN
9789039521458
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
BIM Media BV
Jaar van uitgifte
2004
Aantal pagina’s
916

Waar gaat het over?

Iedereen in de westerse wereld wordt beïnvloed door reclame en promotie. Organisaties in de private en publieke sector beseffen dat succes wordt bepaald door communicatie met het publiek. De boodschap moet helder zijn en het publiek moet zin hebben in de boodschap. Reclame en promotie zijn als geen ander vak onderhevig aan verandering: klanten die betere resultaten willen, de opkomst van kleine en beweeglijke reclamebureaus, consumenten die niet langer reageren op traditionele vormen van adverteren. Grote reclame- en promotiebedrijven bepalen niet langer het gezicht van het vak. Internet heeft deze revolutie mogelijk gemaakt. Om vat te krijgen op al deze ontwikkelingen is een goede balans van theorie en praktijk noodzakelijk. In Reclame en Promotie treft de student deze balans aan. Nieuwe ontwikkelingen worden tegen het licht van klassieke theorieën gehouden en vice versa. Het één hoeft het ander immers niet uit te sluiten. Elk hoofdstuk van Marketingcommunicatie bestaat uit leerdoelen, een inleidende case, een internationaal perspectief, een ethisch perspectief, carrièreprofielen, kernbegrippen, opdrachten en een samenvatting. Voor de docent is er aanvullend materiaal beschikbaar. Het gaat hier onder meer om een 'Instructor's Manual', een 'Manual of Test' en een 'Test Bank'.
Lees verder

Recensies

0 recensies
Paul Aertsen, Wanda Saabeel
Digitalisatie Management Handboek
4=3 actie
nog 1 op voorraad
30,45
4=3 actie
7,15
4=3 actie
nog 1 op voorraad
12,90
4=3 actie
nog 1 op voorraad
16,85
4=3 actie
5,00
Joost Steins Bisschop
De online scorecard 3.0
4=3 actie
nog 1 op voorraad
7,85
Paul Aertsen, Wanda Saabeel
Digitalisatie Management Handboek
4=3 actie
nog 1 op voorraad
30,45
4=3 actie
7,15
4=3 actie
nog 1 op voorraad
12,90
4=3 actie
nog 1 op voorraad
16,85
4=3 actie
5,00
Joost Steins Bisschop
De online scorecard 3.0
4=3 actie
nog 1 op voorraad
7,85