• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Marketing toegepast 3de ed.

klant- en marktgericht ondernemen
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
niet meer nieuw verkrijgbaar

36,50

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Marketing toegepast 3de ed.
Marketing toegepast 3de ed.
Beetje gebruikt
36,50
523901785
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789400008175
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Intersentia Uitgevers N.V.
Jaar van uitgifte
2017
Aantal pagina's
574

Waar gaat het over?

Het handboek Marketing toegepast – Klant- en Marktgericht Ondernemen is ontstaan door het samenbrengen en confronteren van vele jaren marketing- en verkoopmanagementervaring met de marketingtheorie en recente inzichten in marketing, communicatie en verkoop. Het handboek benadert het marketingvak vanuit een holistische visie: de marketing ten dienste van de onderneming. Er wordt een werkbaar stappenplan aangereikt, dat toelaat op een beproefde praktijkgerichte manier het inzicht in ‘marketing denken én doen’ meteen toe te passen. Op die manier kan iedere verantwoordelijke medewerker bijdragen aan een betere marktprestatie van de organisatie. Dit handboek is bestemd voor studenten in bacheloropleidingen en voor niet-bedrijfseconomen die een grondig inzicht in marketing willen. Ook de ondernemer en alle bedrijfsmedewerkers niet-marketeers kunnen met dit handboek meteen aan de slag.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Joris Leeman
Export planning
Tweedehands Als nieuw
20,00
Ruud Boer
Brand design
7,50
16,40
Joris Leeman
Export planning
Tweedehands Als nieuw
20,00
Ruud Boer
Brand design
7,50
16,40