• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Marketing nima-b kernstof-b

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789001653972
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Noordhoff Uitgevers B.V.
Jaar van uitgifte
2003
Aantal pagina's
612

Waar gaat het over?

De NIMA-B methode is een complete methode die de student voorbereidt op het NIMA Marketing-B-examen, maar wordt ook in hoofdfase van hbo-opleidingen, leergangen bedrijfskunde en NIMA-C opleidingen gebruikt. Het NIMA-B examen bestaat uit cases waarin het marketingplanningsproces centraal staat. De student moet in staat zijn dit proces te doorgronden. Veel kandidaten zakken voor het examen, terwijl hun kennis voldoende is. De reden hiervoor is dat voor het oplossen van de cases vooral inzicht in de materie nodig is. De NIMA-B methode helpt de cursist bij het ontwikkelen van dit inzicht. De theorie wordt waar mogelijk toegepast en geïllustreerd met behulp van drie representatieve cases uit NIMA-B-examens. Het opgavenboek biedt veel gelegenheid tot oefenen. De antwoorden staan gedeeltelijk in het uitwerkingenboek, gedeeltelijk in de docentenhandleiding. Bij de derde druk zijn de door de gebruikers naar voren gebrachte opmerkingen zoveel mogelijk verwerkt. Hierdoor is de praktische bruikbaarheid van het boek vergroot. In deze druk is veel aandacht gegeven aan strategische onderwerpen zoals marktleiderstrategieën, balanced scorecard, CRM. Bij de methode is ook nog een grote hoeveelheid additioneel oefenmateriaal beschikbaar zoals Topcases NIMA-B en recente Examenbundels. Ook kunt u examens downloaden vanaf de NIMA Bestelsite
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies