• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Marketing for Hospitality and Tourism

International Edition
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

4,75

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Marketing for Hospitality and Tourism
Marketing for Hospitality and Tourism
Beetje gebruikt
4,75
ISBN
9780133382129
Bindwijze
Paperback
Taal
Engels
Uitgeverij
Prentice Hall
Jaar van uitgifte
2013
Aantal pagina’s
704

Waar gaat het over?

Marketing for Hospitality and Tourism, 6e is the definitive source for hospitality marketing courses. Taking an integrative approach, this highly visual, four-color book discusses hospitality marketing from a team perspective, examining each hospitality department and its role in the marketing mechanism. These best-selling authors are known as leading marketing educators and their book, a global phenomenon, is the most frequent adoption for the course. Developed with extensive student and professor reviews, this edition includes new coverage of social media, discussion of current industry trends, and hands-on application assignments.
Lees verder

Recensies

0 recensies